Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vreau in clasa a noua, cu KFC, Pizza Hut si Golin

Golin

GolinPentru al doilea an consecutiv, Golin a comunicat, în luna octombrie, campania de strângere de fonduri Vreau în clasa a noua, un program World Vision România susținut de KFC și Pizza Hut. Aflată la cea de-a șaptea ediție, campania a reușit să strângă o sumă record de 75.000 de euro în acest an, fonduri prin care vor fi susținuți peste 90 de copii fără posibilități materiale din mediul rural, pentru a-și continua studiile la liceu.

“În cei șapte ani în care am susținut proiectul Vreau în clasa a noua, am ajutat peste 700 de copii să-și continue studiile la liceu. În fiecare an am reușit să creștem numărul copiilor  susținuți, iar acest lucru ne-a crescut ambițiile de la o ediție la alta. Și în acest an, așteptările ne-au fost confirmate: cu suma record strânsă în restaurante, vom reuși să sprijinim 93 de copii. Acest lucru a fost posibil datorită unei comunicări consistente, atât prin PR și social media, cât și în interiorul restaurantelor, unde colegii noștri au fost foarte entuziaști și implicați. Le mulțumim tuturor, clienților care au donat, colegilor din restaurante, jurnaliștilor, bloggerilor și celor care ne susțin, an de an”, spune Mark Hilton, CEO, KFC & Pizza Hut România.

Pentru campania din acest an, echipele KFC, Pizza Hut și Golin și-au propus să aducă mai aproape copiii înscriși în program de cei care îi susțin – angajații KFC și Pizza Hut, endorseri, jurnaliști și bloggeri. Lansarea campaniei a fost marcată printr-un eveniment de presă ai cărui invitați speciali au fost 25 de copii înscriși în program, din județul Vaslui. În cadrul evenimentului, aceștia au avut oportunitatea de a-l cunoaște pe Dani Oțil, ambasadorul campaniei, și au vorbit despre semnificația anilor de liceu și despre sprijinul primit.

De asemenea, Golin a gândit o componentă inedită pentru a transmite mesajul campaniei către presă: jurnaliștii și bloggerii au fost invitați să devină mentori ai copiilor înscriși în program, să comunice cu ei prin scrisori, să le împărtășească propriile experiențe din perioada liceului și să le ofere sfaturi.

“În acest an, ne-am propus să oferim copiilor înscriși în program mai mult decât susținere financiară: o parte dintre ei beneficiază, prin intermediul campaniei de PR, de sprijinul unor mentori care îi vor susține și îi vor inspira în alegerile lor profesionale și nu numai. Le mulțumim tuturor jurnaliștilor și bloggerilor care au acceptat propunerea noastră – 13 tineri liceeni vor învăța din experiența lor și sperăm ca prieteniile create să fie de durată”, declară Irina Roncea, Director – Corporate Division, Golin România.

Pentru al doilea an consecutiv, Dani Oțil a fost ambasadorul campaniei Vreau in clasa a noua. Vedeta TV a organizat pe pagina personală de Facebook o licitație a unui obiect drag, prima lui cască de motociclist, pentru a dona în program banii primiți. De asemenea, pe paginile oficiale KFC și Pizza Hut au fost postate testimoniale filmate ale copiilor înscriși în program dar și ale celor care îi susțin.
Campania de strângere de fonduri pentru programul Vreau în clasa a noua face parte din programul “World Hunger Relief”, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc., al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul „World Hunger Relief” se desfăşoară în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 39.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell şi implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.

Din partea KFC și Pizza Hut au participat la realizarea campaniei: Monica Eftimie – Chief Marketing Officer, Monica Douglas – Marketing Director KFC, Mariana Dumitrescu – Brand Manager KFC, Gabriel Nenciu – Senior Brand Manager KFC, Ana Cucută – Brand Manager Pizza Hut, Cristina Porumbel – Senior Brand Manager Pizza Hut, Claudia Dumitrescu – Public Relations Manager.
Din partea World Vision, proiectul este coordonat de: Adela Fundulea – Marketing Manager, Oana Șerban – PR Manager.

Echipa Golin a fost alcătuită din Monica Botez – Partner, Irina Roncea – Director, Alina Ștefan – Manager, Raluca Stoica – Media Associate și Raluca Duță – Chief of Bridge™.

Bucuresti, 24.11.2014

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.