Confident Communications este noua agenție de comunicare pentru Voxa, prima platformă românească de streaming pentru audiobooks și e-books. Strategia propusă de echipa Confindent are obiective ambițioase atât pe componenta de consumer – care vizează accesul pasionaților de lectură din țară și din diaspora la cultură, într-o manieră simplă și practică – cât și pe zona B2B, în contextul în care companiile caută să le ofere angajaților noi pachete de beneficii sustenabile.
Disponibilă atât pe iOS, cât și pe Android, aplicația Voxa are o colecție de peste 15.000 de cărți în format e-book și audiobook în limba română și engleză, cu acces nelimitat, dar și podcasturi și rezumate ale cărților.
„Ne bucură faptul că suntem partenerii Voxa în acest demers de a da voce cărților în România. Confident Communications este o agenție cu o structură puternică de knowledge pe zona de tehnologie, B2B și B2C. Suntem convinși că împreună vom reuși să aducem lectura mai aproape de cititori, iar Voxa se va transforma în scurtă vreme într-un Netflix al cărților”, spune Mara Gojgar, fondator Confident Communications.
Lansat oficial în luna noiembrie 2021, start-up-ul românesc Voxa a crescut rapid și are în prezent peste 50 de mii de utilizatori. Compania și-a propus să schimbe și obiceiurile de consum. Datele arată că doar 1% dintre români citesc digital, în timp ce media din Europa este de 15%.
„În fiecare zi, în studiourile Voxa se înregistrează cărți audio, în lectura unor actori celebri, precum Șerban Pavlu, Mihai Călin, Monica Davidescu și mulți alții. De acum, cititorii din România, dar și cei care și-ar dori să citească, dar nu au suficient timp la dispoziție, pot intra în universul Voxa. Avem cel mai mare catalog de cărți digitale din România, la o singură descărcare distanță”, declară Cătălin Meșter, CEO Voxa.
Tariful pentru un abonament standard la Voxa, care include acces nelimitat, este de 48 de lei (sub 10 euro) pe lună pentru cărți în valoare de 400.000 de euro. În cazul contractelor corporate, Voxa oferă condiții avantajoase din punct de vedere al costurilor. În plus, compania rămâne aproape de clienții săi și se implică activ să promoveze utilizarea Voxa, prin organizarea de book clubs, dar și alte activități.