Müller si Jazz au o propunere pentru voi
Damen und Herren,
Müller și Jazz vă aduc în atenție noul Das Kaskaval. Cu ce este diferit de restul produselor de pe piață?
“Müller Das Kaskaval este rezultatul a 2 ani de muncă și a numeroase studii de piață pe care le-am făcut pentru a lansa un produs cu un gust deosebit adresat celor care apreciază și își doresc calitate. Este un cașcaval care se potrivește preferințelor consumatorilor români, produs din ingrediente naturale, fără conservanți sau coloranți. Venim pe piață și cu alte inovații și anume: conceptul de maturare, ambalajul special care se resigilează, cât și designul premium. În plus, Das Kaskaval este fabricat în România, exclusiv din materie primă românească, cu forță de muncă românească, respectând standardele germane de calitate”, ne povestește Laura Simionescu, Brand Manager Müller Das Kaskaval.
Și pentru că un cașcaval cu un concept atât de diferit merită o comunicare pe măsură, campania de promovare a noului produs, realizată împreună cu agenția de publicitate Jazz, are scopul de a-și suprinde consumatorii într-un mod diferit.
Aflăm de la Valentin Suciu, Creative Partner Jazz, despre ce este vorba. “Das Kaskaval aduce lucruri noi pe piață de produse lactate și pe care ni le-am propus să le comunicăm printr-un demo spectaculos de produs. Până la urmă este cea mai eficientă formă de spot TV. Iar demo-ul Das Kaskaval, zicem noi, are toate ingredientele ca să devină memorabil: o poveste cu informații relevante spusă de un actor simpatic, noutate și umor. După vizionare oamenii își amintesc brandul și atributele produsului, distrându-se în același timp” .
Puteți vedea rezultatul aici: https://www.youtube.com/watch?v=TLN_zVdzhLQ.
Astfel, din luna iunie, pe parcursul celor 2 luni de comunicare, veți afla tot ce trebuie să știți despre noul Das Kaskaval: despre cele 3 gusturi diferite, despre maturare și despre inovația ambalajului resigilabil.
“Am combinat educația cu entertainment-ul, păstrând linia brand-ului Müller, un brand de încredere, cunoscut pentru calitate, modernitate și inovație. Campania scoate produsul în evidență într-o categorie aglomerată, folosind o doză fină de umor și de seducție”, a concluzionat Loredana Bănică, Client Service Director Jazz.
Cât despre mixul de comunicare, experiența la raft reprezintă o parte importantă a campaniei, așa că trebuia transformată într-un moment memorabil. Astfel, dacă sunteți printre pofticioşii care ajung în zona de lactate din hypermarket-uri, veți fi invitați să folosiți mașina timpului Das Kaskaval ca să “calatoriți” de la o vârstă de maturare la alta și să degustați cele 3 sortimente Das Kaskaval.
Online-ul se transformă și el în terenul de joacă al campaniei. Legătura este inițiată încă din spotul TV unde consumatorul primește invitația clară de a intra pe Facebook și a folosi aplicația pusă la dispoziție. Dacă veți intra în joc, veți putea să cunoașteți și să înțelegeți mai bine maturarea, cele 3 gusturi Das Kaskaval și ce anume le face unice pe piață. Și, de ce nu, să vă pregătiți pentru surprizele care vor urma.
Din partea Müller România: Laura Simionescu – Brand Manager și Tzafrir Granat – CEO Müller România.
Echipa Jazz a fost formată din: Valentin Suciu – Creative Partner, Alexandra Mițoi – Senior Copywriter, Raluca Matei – Art Director, Loredana Bănică – Client Service Director și Oana Mustăreață – Senior Account Executive.
S-au alăturat casa de producție Smart Film și regizorul Dragoș Buliga, agenția de social media WeBuzz, echipa de PR Dăescu Borțun Olteanu -Tudor Dăescu- Managing Partner, Maria Constantin și Andreea Sămăreanu – PR Manager și echipa de packaging design ThreeSlices – Radu Trandafir, Strategy Director, Marius Prună, Creative Director, Radu Gheorghe, Senior Designer.