cu KRAX Loca Tapioca
Star Foods, membră a grupului PepsiCo, lansează un nou produs: Krax Loca Tapioca. Adresat adolescenţilor, acesta reprezintă o noutate pe piaţa snacks-urilor şi chips-urilor: gustul lor devine din ce in ce mai picant pe măsură ce îl mănânci.
De data aceasta, cu ajutorul lui Krax Loca Tapioca nu numai că vorbeşti pe limba ta, dar devii “mai nebunatik cu fiecare crantz”. Pentru că noile snacksuri sunt delicioase, iar senzaţia picantă devine din ce în ce mai intensă pe măsură ce le mănânci, surprinzându-te.
Krax este marca de snacksuri crocante apropiată de consumatorii săi. Şi asta deoarece Krax nu înseamnă doar un snack crocant, ci şi o atitudine şi un mijloc deschis de exprimare. Mănânci Krax şi astfel te faci ascultat şi remarcat.
Noul produs este susţinut de o amplă campanie de comunicare ce se desfaşoară la nivel naţional, începînd din 21 aprilie, incluzând două spoturi TV. Partenerii de comunicare ai Star Foods PepsiCo în această campanie sunt Bridge Communication (care semneaza numele noului produs, partea de strategie şi creaţie) şi Media Direction (care se ocupă de partea media).
Noua comunicare continuă campania dezvoltată de Bridge Communication anul trecut şi premiată anul acesta cu un Gold Effie la categoria “Produse alimentare”.
Compania Star Foods face parte din grupul PepsiCo, liderul mondial din industria alimentară specializat în producerea şi distribuţia de alimente de larg consum. În România compania este liderul pieţei de chips şi snacks prin binecunoscutele sale mărci Star Chips, Krax, Star Snacks, Cheetos şi Star Pop Corn.
{mosloadposition user10}