Vânzările totale de carburanți (în volume, inclusiv GPL și lubrifianți) ale MOL România au crescut cu 7% în primul trimestru al anului 2015, până la 121 kt, de la 113 kt în primele trei luni ale anului anterior, susținute de extinderea rețelei de benzinării, potrivit informațiilor publicate de Grupul MOL în raportul trimestrial transmis pieței de capital.
Vânzările de motorină au deținut cea mai mare pondere, situându-se la 87 kt, în urcare cu 5% comparativ cu perioada ianuarie-martie 2014, în timp ce vânzările de benzină s-au majorat cu 7%, la 31 kt.
Pe ansamblul Grupului MOL, vânzările retail au urcat în volumcu 8% în primul trimestru, la 808 kt.
Ca urmare a preluării companiei Eni România, rețeaua de distribuție a MOL România a ajuns la 200 de stații de alimentare cu carburanți. Grupul MOL a finalizat cu succes achiziția ENI România, inclusiv a rețelei de benzinării, pe 2 februarie 2015. Compania a fost redenumită MOL Retail Comerț și va fuziona cu MOL România la o dată ulterioară.