· Cel mai bine vândut model a fost compacta Mazda3
· Mazda a atins în iunie o cotă de piață de 2,3% în segmentul vehiculelor de pasageri de import, conform datelor oficiale referitoare la înmatriculări
Mazda își continuă creșterea susținută și după primele șase luni din 2015, volumul vânzărilor ajungând la 457 de unități, cu 20% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Cel mai bine vândut model în primul semestru a fost Mazda3, cu 189 de unităţi comercializate, în creştere cu 54% comparativ cu perioada similară din 2014, iar pe locul doi s-a situat Mazda CX-5, cu 133 de unități vândute.
În iunie au fost comercializate 99 de unități, 45 dintre acestea fiind Mazda3. Noul Mazda CX-3, SUV-ul de clasă mică din gama constructorului, a debutat în luna iunie în România cu 22 de unități vândute, fiind al doilea cel mai bine vândut model din această lună. Cota de piață a atins în iunie una dintre cele mai ridicate valori înregistrate în România vreodată de Mazda, de 2,3% din segmentul autoturismelor de import, raportat la situația înmatriculărilor.
„Evoluția constantă a vânzărilor este susținută de gama compusă în cea mai mare parte din modele de generație nouă, care prezintă linia de design KODO – Sufletul mișcării, apreciată cu numeroase premii, și suita de tehnologii inovatoare SKYACTIV, care permit un consum scăzut de combustibil. KODO a ajuns acum la maturitate prin intermediul noului CX-3, care a debutat recent pe piață și care va contribui la creșterea Mazda în România anul acesta”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda.
Odată cu lansarea noii generații a roadsterului Mazda MX-5 în toamna acestui an, gama de autovehicule Mazda va fi complet înnoită.