Mazda anunţă vânzări în creştere după primele cinci luni şi menţinerea tendinţei de creştere a vânzărilor în România. În perioada ianuarie-mai compania a vândut în România 230 de autoturisme, mai mult cu 31% comparativ cu anul trecut. Modelele care susţin creşterea sunt SUV-ul CX-5 şi compacta Mazda3, primul cu 88 de unităţi, iar al doilea cu 78. Foarte aproape se situează şi noua Mazda6, care înregistrează 58 de unităţi vândute în intervalul amintit anterior.
“Trendul crescător Mazda contrastează cu cel al pieţei autoturismelor de import care, din păcate, după primele 4 luni este descrescător. Dinamica vânzărilor ne-a ajutat să urcăm cota de piaţă la 1,5% din total autoturisme importate, şi estimăm că aceasta se va menţine şi pentru luna mai. În top 3 vânzări avem alături de noua Mazda6 şi de CX-5 modelul compact Mazda3, care se află la final de generaţie şi prezintă un pachet foarte bogat de echipări în cadrul unei oferte speciale prin ediţia Takumi II”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România.
Mazda3 Takumi II are la bază nivelul de echipare TE căruia i se adaugă un pachet semnificativ de dotări. Modelul este diponibil în toată reţeaua de parteneri Mazda pentru un preţ special de 14.990 euro (TVA inclus) şi o garanţie de 5 ani.