Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Volkswagen își lansează campania internațională de marketing pentru noul T-Roc

Volkswagen T-Roc KV

– Focus pe design și posibilitățile de personalizare
– Campania 360° susține lansarea pe piețele din Europa

Volkswagen lansează reclama TV pentru prezentarea noului model T-Roc în Germania. Campania de marketing va fi difuzată în mai multe țări din Europa, până la sfârșitul acestui an. Aceasta este o campanie 360°, care cuprinde un spot TV, afișe printate, promovare online și postere.

Volkswagen T-Roc KV

Volkswagen lansează campania 360° pentru noul model T-Roc, având sloganul „Born confident”. Scopul campaniei este de a arăta faptul că T-Roc se descurcă bine atât în mediul urban, precum și pe teren accidentat. T-Roc poate fi personalizat pentru a îndeplini nevoile individuale ale fiecărui șofer. Ca un crossover elegant, acesta poate fi condus pe străzile din oraș, în timp ce varianta all-wheel-drive poate, făra efort, să facă față unui teren extrem de accidentat.

Jurgen Stackmann, Membru în Consiliul de Administrație al Volkswagen și responsabil Vânzări, a declarat: “Pentru Volkswagen, T-Roc reprezintă un pas important pe un nou segment. Cu designul său sportiv, modern, T-Roc se diferențiază de celelalte SUV-uri, combinând funcționalitatea, condusul dinamic și tehnologia cu calitatea bine-cunoscută a brandului Volkswagen. Campania aduce în prim-plan valorile pe care le T-Roc le reprezintă: încredere încă de la început. Campania noastră pune accentul pe aceste aspecte într-un mod prietenos, care este reprezentativ pentru Volkswagen.”

Spotul TV evidențiază încrederea oferită noului T-Roc în segmentul SUV-urilor compacte. Acesta spune povestea unui berbec, care s-a născut deja lider în turma sa, și care își pune la punct rivalii. T-Roc este prezentat ca fiind asemănător animalului puternic, deoarece a fost creat pentru a prelua conducerea.

Un microsite combină toate elementele campaniei, inclusiv patru filme online, asigurându-se astfel că noul T-Roc poate fi explorat și descoperit și în lumea digitală. Pe platformele de social media Facebook, Twitter, Instagram și YouTube, imagini și videoclipuri se adresează grupului țintă.

Agențiile responsabile pentru campanie sunt DDB Berlin, DDB Hamburg și Adam&Eve DDB Londra.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.