– Focus pe design și posibilitățile de personalizare
– Campania 360° susține lansarea pe piețele din Europa
Volkswagen lansează reclama TV pentru prezentarea noului model T-Roc în Germania. Campania de marketing va fi difuzată în mai multe țări din Europa, până la sfârșitul acestui an. Aceasta este o campanie 360°, care cuprinde un spot TV, afișe printate, promovare online și postere.
Volkswagen lansează campania 360° pentru noul model T-Roc, având sloganul „Born confident”. Scopul campaniei este de a arăta faptul că T-Roc se descurcă bine atât în mediul urban, precum și pe teren accidentat. T-Roc poate fi personalizat pentru a îndeplini nevoile individuale ale fiecărui șofer. Ca un crossover elegant, acesta poate fi condus pe străzile din oraș, în timp ce varianta all-wheel-drive poate, făra efort, să facă față unui teren extrem de accidentat.
Jurgen Stackmann, Membru în Consiliul de Administrație al Volkswagen și responsabil Vânzări, a declarat: “Pentru Volkswagen, T-Roc reprezintă un pas important pe un nou segment. Cu designul său sportiv, modern, T-Roc se diferențiază de celelalte SUV-uri, combinând funcționalitatea, condusul dinamic și tehnologia cu calitatea bine-cunoscută a brandului Volkswagen. Campania aduce în prim-plan valorile pe care le T-Roc le reprezintă: încredere încă de la început. Campania noastră pune accentul pe aceste aspecte într-un mod prietenos, care este reprezentativ pentru Volkswagen.”
Spotul TV evidențiază încrederea oferită noului T-Roc în segmentul SUV-urilor compacte. Acesta spune povestea unui berbec, care s-a născut deja lider în turma sa, și care își pune la punct rivalii. T-Roc este prezentat ca fiind asemănător animalului puternic, deoarece a fost creat pentru a prelua conducerea.
Un microsite combină toate elementele campaniei, inclusiv patru filme online, asigurându-se astfel că noul T-Roc poate fi explorat și descoperit și în lumea digitală. Pe platformele de social media Facebook, Twitter, Instagram și YouTube, imagini și videoclipuri se adresează grupului țintă.
Agențiile responsabile pentru campanie sunt DDB Berlin, DDB Hamburg și Adam&Eve DDB Londra.