Volkswagen Autovehicule Comerciale a prezentat la Amsterdam, în cadrul celei mai grandioase expoziţii de vehicule comerciale, „European Road Transport Show“, variantele utilitare ale noului Caddy Maxi. Astfel, compania îşi completează oferta printr-un vehicul comercial poziţionat între furgonul de oraş şi Transporter-ul situat în segmentul B.
După premiera mondială din luna septembrie a Caddy Maxi Life la IAA în Frankfurt,
directorul de Marketing & Vânzări Volkswagen Autovehicule Comerciale la nivel internaţional, Harald Schomburg, a prezentat la RAI Amsterdam, într-o conferinţă de presă, clasicele variante comerciale ale Caddy-ului mai lung cu 47 de centimetri – Furgon şi Kombi. Volkswagen Autovehicule Comerciale va oferi Caddy Maxi cu o motorizare pe benzină şi două pe motorină. Cel pe benzină deţine o putere de 75kW/102CP. Motoarele TDI sunt caracterizate prin consum redus şi putere marită. O nouă motorizare introdusă pe piaţă este cea de 2.0 l TDI cu o putere de 103kW/140CP. Prima motorizare Diesel este cea consacrată de 1.9 l TDI cu 77kW/105CP, disponibilă opţional cu cutie automată de viteze DSG.
Noul Caddy Maxi ajunge la o lungime totală de 4.875 mm, fiind unul dintre cele mai mari modele din clasa vehiculelor comerciale compacte. La un ampatament de 3002 mm, beneficiază de un volum de încărcare de până la 4.2 m³, o sarcină utilă de 800 kg., o sarcină de tractare de 1.500 kg. şi o lungime a suprafeţei de încărcare de până la 2.250 mm. Această lungime poate fi extinsă la peste 3 metri, prin utilizarea peretelui despărţitor Vario şi a scaunului rabatabil al însoţitorului. Opţional există posibilitatea de echipare a Caddy Maxi Furgon cu a doua uşă culisantă şi înlocuirea uşilor batante din spate cu un hayon. Lăţimea de încărcare dintre cele două roţi este generoasă, măsurând 1.170 mm, permiţând astfel încărcarea unui europalet pe lungime.
Lansarea pe piaţa din România a noilor variante Caddy Maxi este planificată pentru primul trimestru al anului 2008.
{mosloadposition user10}