Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Volkswagen Caddy Maxi lansat in Romania

Volkswagen Autovehicule Comerciale lansează în România noul model Volkswagen Caddy Maxi, prezentat pentru prima oară în luna septembrie 2007, la IAA în Frankfurt. Astfel, compania îşi completează oferta printr-un vehicul comercial poziţionat între furgonul de oraş şi Transporter-ul situat în segmentul B. 

Volkswagen Autovehicule Comerciale va oferi Caddy Maxi cu o motorizare pe benzină şi două pe motorină. Cel pe benzină deţine o putere de 75kW/102CP. Motoarele TDI sunt caracterizate prin consum redus şi putere marită. O nouă motorizare introdusă pe piaţă este cea de 2.0 l TDI cu o putere de 103kW/140CP. Prima motorizare Diesel este cea consacrată de 1.9 l TDI cu 77kW/105CP, disponibilă opţional cu cutie automată de viteze DSG. Noul Caddy Maxi ajunge la o lungime totală de 4.875 mm, fiind unul dintre cele mai mari modele din clasa vehiculelor comerciale compacte. La un ampatament de 3002 mm, beneficiază de un volum de încărcare de până la 4.2 m³, o sarcină utilă de 800 kg., o sarcină de tractare de 1.500 kg. şi o lungime a suprafeţei de încărcare de până la 2.250 mm. 

Noul model Volkswagen Caddy Maxi se comercializează în 3 versiuni:
·    Caddy Maxi Furgon
Cu noul Caddy Maxi Furgon, Volkswagen Autovehicule Comerciale face legătura între furgonul de oraş şi modelul Transporter situat în segmentul B. Sarcina utilă de 800 de kilograme şi un volum de încărcare de 4.200 litri amintesc de legendarul model Bulli, strămoşul Transporter-ului. Pe de altă parte, puterea de 103 kW (140 CP) şi un cuplu maxim de 320 Nm reprezintă efectele dotării cu tehnologia modernă diesel.
·    Caddy Maxi Kombi
Cu o uşă culisantă pentru spaţiul pasagerilor, Kombi reprezintă versiunea de bază a autovehiculelor din clasa monovolum. Cele cinci scaune din dotarea standard pot fi completate opţional cu încă două locuri care alcătuiesc cel de-al treilea rând de scaune.
·    Caddy Maxi Life
Cu noul Caddy Maxi Life, Volkswagen Autovehicule Comerciale intră deja în segmentul clasic al autovehiculelor monovolum. Varianta Caddy Maxi Life constituie puntea de legătură, în cadrul segmentului de autovehicule monovolum de mari dimensiuni, între Caddy Life (varianta compactă) şi Multivan sau Caravelle (maxi van). Caddy Maxi Life îmbină calităţile unui autovehicul pentru transport de mici dimensiuni şi versatilitatea unui monovolum.

     
Caddy Maxi Furgon
A fost creat special pentru toţi comercianţii, serviciile de curierat şi furnizorii de servicii care au nevoie, în principal, de un volum foarte mare de încărcare. Lungimea acestuia a crescut cu 47 centimetri faţă de varianta de dimensiuni mai mici ale aceleiaşi game. Această creştere este distribuită astfel: 151 de milimetri în plus în consola spate a autovehiculului şi spaţiu mai mare cu 319 milimetri între uşile laterale culisante şi puntea din spate. Ampatamentul măsoară 3002 milimetri. Dotarea standard include lămpi de ceaţă, geamuri care reflectă căldura şi uşa culisantă din partea dreaptă spate care, cu o lăţime de 700 milimetri, permite încărcarea şi descărcarea confortabilă a autovehiculului. În dotarea standard, Caddy Maxi Furgon este echipat cu 2 uşi batante asimetrice în partea din spate.

Dispunând de un volum de încărcare de 4.200 litri, Caddy Maxi este unul dintre cele mai mari modele din clasa autovehiculelor de transport compacte, de mici dimensiuni. În plus, sarcina utilă de 800 de kilograme şi un compartiment de încărcare cu o lungime de 2.250 de milimetri, în funcţie de modul de configurare a habitaclului (3.070 mm cu împărţire variabilă), stabilesc noi recorduri în cadrul acestui segment de autovehicule. În spatele scaunelor şoferului şi al pasagerului din faţă există un perete despărţitor solid. Acesta poate fi complet sau prevăzut cu o fereastră în partea superioară a câmpului vizual. Sarcina maximă suportată de plafonul autovehiculului este de 100 de kilograme. De asemenea, în funcţie de varianta de motorizare, Caddy Maxi poate tracta remorci cu o greutate de până la 1.500 de kilograme.

Scaunul şoferului poate fi reglat pe înălţime. De asemenea, pentru o vizualizare optimă a panoului de instrumente şi pentru manevrarea în siguranţă a autovehiculului, volanul poate fi reglat standard, atât pe înălţime, cât şi pe adâncime. În plus, Caddy Maxi Furgon impresionează printr-un concept de depozitare inteligent. Galeria de mari dimensiuni de pe plafon, deasupra parbrizului, oferă spaţiu de depozitare suplimentar. În consola centrală şi capitonajul portierelor există mai multe compartimente de depozitare şi suporturi pentru pahare. În capitonajul portierelor din faţă puteţi depozita, de asemenea, sticle de 1,5 litri fără ca acestea să se răstoarne. Ca dotări opţionale, puteţi alege sistemul de climatizare Climatronic, funcţia de încălzire a scaunelor şi sistemul de navigaţie cu ecran color de mari dimensiuni.
 
Modelul Caddy Maxi dispune de trei variante de motorizare. Motorul pe benzină de 1,6 litri dezvoltă o putere de 75 kW (102 CP). Cuplul maxim atinge 148 Nm (la turaţii mai mari de 3800 rpm). Cele două motoare diesel TDI dezvoltă mai multă putere şi sunt deosebit de economice. Primul model diesel este ca de obicei deja celebrul motor 1.9 TDI care dezvoltă o putere de 77 kW (105 CP), permiţând autovehiculului Caddy Maxi să atingă 100 km/h în 13,3 secunde. Cel mai puternic motor din dotarea modelului Caddy Maxi este cel de 2,0 litri TDI care dezvoltă o putere de 103 kW (140 CP); acesta generează un cuplu maxim de 320 Nm la turaţii de peste 2.500 rpm şi este recomandat ca propulsor de putere superioară chiar şi la un volum maxim de încărcare a autovehiculului. Motorul 2.0 TDI permite accelerarea autovehiculului Caddy Maxi de la 0 la 100 km/h în numai 10,5 secunde. Viteza maximă a autovehiculului este de 186 km/h. Utilizarea unui filtru de particule diesel este obligatorie.

Temperamentul modelului Caddy Maxi este controlat în situaţii critice de numeroase sisteme de siguranţă, precum ABS, TCS (sistemul de control al tracţiunii) şi EBC (sistemul de control al frânei de motor). Acestea intervin, dacă este necesar, în activitatea sistemului de frânare şi de gestionare a motorului acţionând direct asupra problemei apărute. Ca dotare opţională, programul ESP (programul electronic de stabilitate) poate fi comandat împreună cu sistemul de stabilizare a remorcii (la variantele cu remorcă). Pe lângă transmisia cu cinci trepte de viteză din dotarea standard, motorul diesel de 1,9 litri poate fi prevăzut opţional cu o cutie de viteze automată (DSG). Motorul diesel de 2,0 litri este prevăzut standard cu o transmisie cu şase trepte de viteză. Datorită interacţiunii optime a componentelor acesteia, treptele de viteză pot fi schimbate foarte rapid, obţinând în acelaşi timp cel mai înalt nivel de confort.

Caddy Maxi Kombi
Această versiune este mai lungă cu 47 centimetri faţă de varianta de dimensiuni mai mici din aceeaşi gamă. Această creştere este distribuită astfel: 151 de milimetri în plus în consola din partea din spate a autovehiculului şi spaţiu mai mare cu 319 milimetri între uşile culisante şi puntea din spate. Ampatamentul măsoară 3002 milimetri. Dotarea standard include lămpi de ceaţă, geamuri atermice şi uşa culisantă din partea dreaptă spate care, cu o lăţime de 700 milimetri, permite accesul facil al pasagerilor în maşină. Opţional, modelul Caddy Maxi poate fi comandat cu două uşi batante, în dotarea standard vehiculul fiind echipat cu hayon.

Chiar şi la utilizarea celor 5 scaune din dotarea standard, mai rămâne un spaţiu de încărcare de 1650 litri la jumătatea înălţimii faţă de partea superioară a spătarului scaunelor. Pentru extinderea acestui spaţiu, bancheta se poate plia şi rabata fracţionat 1/3 şi 2/3. Astfel, volumul maxim de încărcare (înălţimea plafonului) creşte până la 3.950 litri. Sarcina utilă maximă depinde de varianta de motorizare şi de nivelul de echipare; acelaşi lucru este valabil şi pentru sarcina remorcii care poate atinge maxim 1.500 de kilograme. Sarcina maximă suportată de plafonul modelului Caddy Maxi Kombi este de 100 de kilograme.

Scaunul şoferului poate fi reglat pe înălţime. De asemenea, pentru o vizualizare optimă a panoului de instrumente şi pentru manevrarea în siguranţă a autovehiculului, volanul poate fi reglat standard, atât pe înălţime, cât şi în adâncime. În plus, Caddy Maxi Kombi impresionează printr-un concept de idepozitare inteligent. Galeria de mari dimensiuni de pe plafon, deasupra parbrizului, oferă spaţiu de depozitare suplimentar. În consola centrală şi capitonajul portierelor există mai multe compartimente de depozitare şi suporturi pentru pahare. În capitonajul portierelor din faţă puteţi depozita şi sticle de 1,5 litri fără ca acestea să se răstoarne. Ca dotări opţionale, puteţi alege sistemul de climatizare Climatronic, funcţia de încălzire a scaunelor şi sistemul de navigaţie cu ecran color de mari dimensiuni.

Modelul Caddy Maxi dispune de trei variante de motorizare. Motorul pe benzină de 1,6 litri dezvoltă o putere de 75 kW (102 CP). Cuplul maxim atinge 148 Nm (la turaţii mai mari de 3800 rpm). Cele două motoare diesel TDI dezvoltă mai multă putere şi sunt deosebit de economice. Primul model diesel este ca de obicei deja celebrul motor 1.9 TDI care dezvoltă o putere de 77 kW (105 CP), permiţând autovehiculului Caddy Maxi să atingă 100 km/h în 13,3 secunde. Cel mai puternic motor din dotarea modelului Caddy Maxi este cel de 2,0 litri TDI care dezvoltă o putere de 103 kW (140 CP); acesta generează un cuplu maxim de 320 Nm la turaţii de peste 2.500 rpm şi este recomandat ca propulsor de putere superioară chiar şi la un volum maxim de încărcare a autovehiculului. Motorul 2.0 TDI permite accelerarea autovehiculului Caddy Maxi de la 0 la 100 km/h în numai 10,5 secunde. Viteza maximă a autovehiculului este de 186 km/h. Utilizarea unui filtru de particule diesel este obligatorie.

Temperamentul modelului Caddy Maxi este controlat în situaţii critice de numeroase sisteme de siguranţă precum ABS, TCS (sistemul de control al tracţiunii) şi EBC (sistemul de control al frânei de motor). Acestea intervin, dacă este necesar, în activitatea sistemului de frânare şi de gestionare a motorului acţionând direct asupra problemei apărute. Ca dotare opţională, programul ESP (programul electronic de stabilitate) poate fi comandat împreună cu sistemul de stabilizare a remorcii (la variantele cu remorcă). Pe lângă transmisia cu cinci trepte de viteză din dotarea standard, motorul diesel de 1,9 litri poate fi prevăzut opţional cu o cutie de viteze cu dublă ambreiere (DSG). Datorită interacţiunii optime a componentelor acesteia, treptele de viteză pot fi schimbate foarte rapid, obţinând în acelaşi timp cel mai înalt nivel de confort. Motorul diesel de 2,0 litri este prevăzut standard cu o cutie de viteze manuală. 
 
Caddy Maxi Life
Şi Caddy Maxi Life are o lungime cu 47 centimetri mai mare faţă de varianta de dimensiuni mai mici din aceeaşi gamă. Această creştere este distribuită astfel: 151 de milimetri în plus în consola din partea din spate a autovehiculului şi spaţiu mai mare cu 319 milimetri între uşile culisante şi puntea din spate. Ampatamentul măsoară 3002 milimetri. Prevăzut cu şapte scaune confortabile, Caddy Maxi Life oferă suficient spaţiu pentru întreaga familie, inclusiv bunicii sau socrii. Primele două rânduri de scaune impresionează prin spaţiul pentru picioare generos şi poziţiile de şedere confortabile. Călătoria într-un autovehicul Caddy Maxi Life este asemănătoare cu vizionarea unui film într-o sală de cinema: fiecare rând de scaune se află la un nivel mai ridicat decât cel din faţă, lucru care îi va încânta în special pe copii. De asemenea, uşile laterale culisante cu o lăţime de 700 mm şi o înălţime de 1.108 mm facilitează accesul.
 
La ocuparea tuturor celor şapte scaune din dotarea standard, mai rămâne un spaţiu pentru bagaje de 380 litri disponibil sub raftul din spate. Pentru extinderea acestui spaţiu, scaunele din spatele şoferului se pot plia şi rabata fracţionat 1/3 şi 2/3, iar cel de-al treilea rând de scaune poate fi uşor îndepărtat rotindu-l de câteva ori. Astfel, cu numai 5 scaune, spaţiul maxim de încărcare creşte până la 1.350 litri. După îndepărtarea celui de-al treilea rând de scaune şi rabatarea celui de-al doilea, volumul de încărcare maxim (până la plafon) poate ajunge la 3.700 litri. Sarcina utilă maximă depinde de varianta de motorizare şi de nivelul de echipare; acelaşi lucru este valabil şi pentru sarcina remorcii care poate atinge maxim 1.500 de kilograme.

Interiorul autovehiculului Caddy Maxi Life este prevăzut cu materiale de înaltă calitate, elegante, cu un pachet complet de ornamente şi diferite spaţii de depozitare. Scaunul şoferului poate fi reglat pe înălţime. De asemenea, pentru o vizualizare optimă a panoului de instrumente şi pentru manevrarea în siguranţă a autovehiculului, volanul poate fi reglat standard, atât pe înălţime, cât şi în adâncime. În plus, Caddy Maxi Life impresionează printr-un concept de depozitare inteligent.

La baza scaunului şoferului există un sertar spaţios, iar galeria de mari dimensiuni de pe plafon, situată deasupra parbrizului, oferă spaţiu de depozitare suplimentar. În consola centrală şi capitonajul portierelor există mai multe compartimente de depozitare şi suporturi pentru pahare. În capitonajul portierelor din faţă puteţi depozita şi sticle de 1 litru fără ca acestea să se răstoarne. Ca dotări opţionale, puteţi alege sistemul de climatizare Climatronic, funcţia de încălzire a scaunelor şi sistemul de navigaţie cu ecran color de mari dimensiuni.

Sistemul de radio-navigaţie RNS 510 poate fi comandat prin intermediul unui ecran tactil. Mai mult, butoanele suplimentare sprijină acest concept ergonomic. Sistemul calculează foarte rapid diverse trasee şi afişează secţiuni ale hărţii în format 16:9. Pe hard-drive-ul încorporat cu o capacitate de 30 GB, puteţi stoca datele de navigaţie şi, de asemenea, fişierele audio (MP3 / WMA). Ecranul afişează, de asemenea, imagini 3D ale hărţii, precum şi fotografii şi fişiere video. În plus, noul RNS 510 poate afişa date topografice de pe hartă. DVD drive-ul permite redarea formatelor „audio”, precum MP3 şi WMA (windows media audio), dar şi a filmelor (numai atunci când autovehiculul este staţionar). De asemenea, fanta din faţa dispozitivului destinat cardurilor de memorie SD permite redarea datelor în format „audio”.

Modelul Caddy Maxi Life dispune de trei variante de motorizare. Motorul pe benzină de 1,6 litri dezvoltă o putere de 75 kW (102 CP). Cuplul maxim atinge 148 Nm (la turaţii mai mari de 3800 rpm). Cele două motoare diesel TDI dezvoltă mai multă putere şi sunt deosebit de economice. Primul model diesel este ca de obicei deja celebrul motor 1.9 TDI care dezvoltă o putere de 77 kW (105 CP), permiţând autovehiculului Caddy Maxi Life să atingă 100 km/h în 13,3 secunde. Cel mai puternic motor din dotarea modelului Caddy Maxi Life este cel de 2,0 litri TDI care dezvoltă o putere de 103 kW (140 CP); acesta generează un cuplu maxim de 320 Nm la turaţii de peste 2.500 rpm şi este recomandat ca propulsor de putere superioară chiar şi la un volum maxim de încărcare a autovehiculului. Motorul 2.0 TDI permite accelerarea autovehiculului Caddy Maxi Life de la 0 la 100 km/h în numai 10,5 secunde. Viteza maximă a autovehiculului este de 186 km/h. Utilizarea unui filtru de particule diesel este obligatorie.

Temperamentul modelului Caddy Maxi Life este controlat în situaţii critice de numeroase sisteme de siguranţă precum ABS, TCS (sistemul de control al tracţiunii) şi EBC (sistemul de control al frânei de motor). Acestea intervin, dacă este necesar, în activitatea sistemului de frânare şi de gestionare a motorului acţionând direct asupra problemei apărute. Ca dotare opţională, programul ESP (programul electronic de stabilitate) poate fi comandat împreună cu sistemul de stabilizare a remorcii (la variantele cu remorcă).

Pe lângă transmisia cu cinci trepte de viteză din dotarea standard, motorul diesel de 1,9 litri poate fi prevăzut opţional cu o cutie de viteze automată (DSG). Datorită interacţiunii optime a componentelor acesteia, treptele de viteză pot fi schimbate foarte rapid, obţinând în acelaşi timp cel mai înalt nivel de confort pentru o transmisie automată. Motorul diesel de 2,0 litri este prevăzut standard cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte. Desigur, autovehiculul este prevăzut în dotarea standard cu airbag pentru şofer şi pasagerul din dreapta, precum şi cu airbaguri laterale.
 

Bucuresti, 27.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.