prin lansarea portalului Avio.ua, marcand totodata cinci ani de activitate
Cea mai mare agentie online de turism din Romania, Vola.ro, implineste 5 ani de activitate şi se lanseaza pe piata din Ucraina cu subsidiara sa, Avio.ua.
Ucraina este cea de-a treia piata europeana pe care compania activeaza, aceasta fiind prezenta si in Polonia prin portalul-sora Fru.pl, agentia online cu cea mai mare crestere si locul 2 pe piata poloneza de profil.
«Anul acesta punctam 5 ani de prezenta si crestere continua pe pietele cheie pe care activam -Romania si Polonia, prin extinderea noastra regionala. Ucraina reprezinta o piata importanta, cu potential seminificativ de crestere a sectorului de travel. Lansarea Avio.ua este pentru noi si un mod a sonda oportunitatea extinderii in viitor pe cea mai mare piata din regiune – Rusia», a declarat Daniel Truica, Managing Partner Vola.ro.
Noul portal de turism Avio.ua a fost lansat pe 19 aprilie 2012 si functioneaza pe acelasi tip de platforma tehnologica performanta pe care se bazeaza si Vola.ro sau Fru.pl. Clientii vor putea achizitiona online produse precum bilete de avion, rezervari la hotel sau asigurari de calatorie. Sediul noii subsidiare este la Kiev, insa o parte din activitatea de call-center va fi gestionata din Varsovia.
Cinci ani de crestere Vola.ro
Un start-up infiintat in 2007, sub auspiciile crizei economice mondiale, Vola.ro a reusit sa se adapteze trendurilor pietei de profil si sa raspunda unei cereri crescande din partea clientilor pentru serviciile online de turism. Migrarea pietei din offline catre web, precum si schimbarea obiceiurilor de consum turistic prin predominanta crescanda a vacantelor mai dese si mai scurte, au reprezentat factori decisivi in cresterea masiva a business-ului Vola.ro. Astfel, cifra de afaceri a companiei a atins un maxim istoric in 2011, de peste 15 milioane de euro, iar echipa s-a extins in timp la peste 50 de persoane.
Despre Vola.ro
Vola.ro este cea mai mare agenţie de turism online din România, având o dinamică explozivă. Vola.ro deserveşte persoane fizice sau companii cu servicii complete de turism: bilete de avion de linie şi low-cost, rezervări hoteluri, pachete de vacanţă, asigurări medicale de calatorie şi servicii de rent-a-car. Mai multe despre companie găsiţi pe www.vola.ro şi pe pagina de facebook //www.facebook.com/bileteavion.
Businessul Vola.ro există şi în Polonia prin www.fru.pl, compania soră, iar în Q1 2012 intră pe piaţa din Ucraina cea de-a treia agenţie din grup, acesta fiind un prim pas către extinderea agenţiei către Europa de Est.
Distincţii primite în 2011:
Vola s-a bucurat de un trofeu obţinut pentru prima dată de o companie românească. În topul de business Deloitte Technology Fast 50 Central and Eastern Europe Vola s-a clasat pe primul loc detronând companiile poloneze, care obişnuiau să se bucure de acest privilegiu până în 2011. Acest premiu atestă cea mai mare creştere a cifrei de afaceri în ultimii 5 ani analizaţi (2006-2010) pentru o companie care investeşte în tehnologie din Europa Centrala şi de Est. Pentru Vola creşterea a fost de peste 6.000%.
Travelport, una dintre cele mai mari companii de tehnologie pentru industria de turism cu prezenţă în peste 160 de ţări, a desemnat Vola in 2011, pentru al doilea an la rând “Online Agency of the Year”, luând în considerare volumul de vânzări pe acest segment.
Chartis, unul dintre furnizorii principali de asigurări medicale de călătorie a oferit Vola „Premiul Chartis pentru Cele mai mari vânzări de asigurări de călătorie vândute în 2011” în cadrul agenţiilor de turism online.