Finlandia este prezenta în “Millionaires Club: Top 30 International Brands” si este votca cu cea mai rapida crestere a vanzarilor.
In aceasta vara vodca Finlandia a fost in atenţia celor mai importante publicatii dedicate bauturilor alcoolice: The International Wine and Spirits Record (IWSR) si Drinks International. In topurile lor, ambele publicatii recunosc performantele Finlandia pe mai multe pieţe.
In urma analizei realizate de The International Wine and Spirits Record (IWSR), Finlandia este vodca cu cea mai rapida crestere din categorie (10.8% in 2008 fata de 2007) si pe locul al 2-lea dintre toate brand-urile (dupa Havana Club de la Pernod).
IWSR a recunoscut Finlandia pentru al treilea an la rând (2006-2008) în calitate de membru in "Elite Brands". Printre cele 22 de branduri enumerate, Finlandia se clasează pe locul 13.
Millionaires Club este o lista anuala alcatuita de Drinks International pe branduri de bauturi spirtoase care au vanzari de mai mult de un million de bax-uri de 9 litri. Cercetarea este realizată în mod independent de către Euromonitor International şi brandurile sunt clasificate in conformitate cu urmatoarele criterii:
– Intern / local (90% sau mai mult din volumul vandut intr-o anumita tara);
– Regional (80% sau mai mult din volumul vandut intr-o anumita regiune);
– International (vanzari in cel putin 2 regiuni, dar nu mai mult de 80% in una singura).
{mosloadposition user10}