Incepand din 2007 Vodanet Media pune mai mult accent pe orientarea catre clienti, iar dorinta de a asigura succesul celor care apeleaza la serviciile sale a decis dezvoltarea diviziei de Client Service.
Vodanet Client Service se va ocupa de managementul campaniilor de publicitate online desfasurate pe site-urile din portofoliul sau, raspunzand in timp real cererilor de asistenta ale clientilor.
Totodata, pentru asigurarea succesului clientilor si a partenerilor de afaceri in conceperea si dezvoltarea solutiilor de promovare online, Vodanet a lansat saptamana trecuta un nou concept de rate card orientat catre client si bazat pe cost per reader.
“Noul Rate Card va permite clientilor sa stabileasca si sa justifice costurile si gradul de eficienta al investitiei lor in media online. Ne-am gandit la succesul clientilor nostri atunci cand am redefinit mecanismul de preturi de Rate Card. Consideram ca, acestia trebuie sa fie perfect informati cu privire la sistemul de calculare pentru a putea sa se decida asupra unei investitii corecte, cu rezultate efective!”, a declarat Mirela Ciucur, Business Development Manager.
Incepand cu luna februarie, departamentul de Client Service al Vodanet Media va fi condus de catre Roxana Precu, din pozitia de Client Service Manager.
Roxana Precu are o experienta de trei ani in online media Client Service, ocupand in trecut postul de Operations Manager la Gemius Online Research Agency Romania, precum si cel de Marketing and Sales Coordinator la BetBrain Software, publisher danez in domeniul e-gamming, care listeaza cotele la pariuri sportive si vinde spatiu publicitar in regim propriu.
{mosloadposition user10}