Vodanet lanseaza un nou concept de rate card orientat catre client si bazat pe cost per reader.
Axat pe asigurarea succesului clientilor si a partenerilor de afaceri in conceperea si dezvoltarea solutiilor de promovare online, Vodanet a schimbat tendinta de calculare a preturilor de ratecard.
Marele avantaj al reclamei online consta in posibilitatea cuantificarii corecte a rezultatelor campaniilor publicitare si in determinarea exacta a audientei-tinta printr-un sistem de targetare precis. Vodanet Media isi propune sa ofere un maxim de eficienta in dezvoltarea fiecarei campanii de comunicare online, cu costuri cat mai avantajoase pentru client.
Astfel, nu numai ca preturile sunt mult mai competitive, dar au la baza un algoritm de calcul bazat pe costul per reader/viewer raportat la numar de abonati/vizitatori unici, rata de deschidere si gradul de targetare al fiecarui segment.
“Noul Rate Card va permite clientilor sa stabileasca si sa justifice costurile si gradul de eficienta al investitiei lor in media online. Ne-am gandit la succesul clientilor nostri atunci cand am redefinit mecanismul de preturi de Rate Card. Consideram ca, acestia trebuie sa fie perfect informati cu privire la sistemul de calculare pentru a putea sa se decida asupra unei investitii corecte, cu rezultate efective!”, a declarat Mirela Ciucur, Business Development Manager.
In functie de aceste variabile se calculeaza costul per reader/viewer, care constituie elementul principal in stabilirea finala a pretului pentru un insert. De exemplu, daca pretul per reader pentru un insert de banner intr-un newsletter cu target foarte bine definit, avand un numar de 8.500 de abonati si o rata de deschidere de 14%, este de 0,20 eurocenti, pretul calculat pentru un astfel de insert va fi de 240 de euro, fara taxe.
“Problema investirii in advertising-ul traditional este aceea ca bugetele cheltuite sunt justificate de prea putine ori, de rezultatele obtinute iar modalitatile de evaluare sunt destul de imprecise si rapoartele oferite sunt doar estimative. Crearea unui Rate Card bazat pe acest sistem de calcul poate asigura insa un raport investitie-rezultate fabulos!”, conform declaratiei lui Sorin Sorescu, Project Manager Bloombiz.ro, portal de business.
Noul RateCard va fi publicat si utilizat incepand cu aceasta saptamana. In afara noului concept de calcul cost per reader Vodanet introduce in Rate Card-ul sau oferte personalizate si produse noi bazate pe sistemul PayPerClick (PPC) sau BusinessToBusiness (B2B).
{mosloadposition user10}