Odata cu maturizarea pietei de Internet apar din ce in ce mai multi profesionisti in acest domeniu. Daca pana acum un an piata nu era suficient de dezvoltata si persoanele care se prezentau la interviuri in companiile din online erau in general fara experienta, in prezent unul dintre punctele forte ale CV-urilor multor candidati este experienta relevanta pentru domeniul internetului.
Oamenii au inceput sa aiba contact din ce in ce mai mult cu internetul, sa isi manifeste interesul de a lucra in companiile de profil. De aceea a intervenit necesitatea imbunatatirii metodelor de selectie a candidatilor intr-o firma de internet.
La Vodanet Media, consideram ca pentru a lucra intr-o companie online trebuie sa fii pasionat de internet, sa crezi in potentialul acestuia si sa fii la curent cu tot ceea ce se intampla pe piata din acest domeniu.
Daca lucrezi intr-o companie de profil trebuie, de asemenea, sa ai o serie de competente precum: abilitatea de a comunica in scris, gandire analitica, viziune, empatie, orientare catre utilizatorul de internet si capacitate de a empatiza permanent cu acesta.
Incepand cu 2007, Vodanet Media si-a definit o procedura de recrutare complexa care include atat interviuri (pe diferite niveluri), teste de internet behaviour, motivatie, inteligenta, personalitate, cat si teste care masoara competenta profesionala a candidatului, prin acestea propunandu-si sa aduca in companie pe cel mai bun dintre cei care aplica.
“Consideram ca noua strategie este utila atat din punctul de vedere al companiei noastre cat si al viitorului angajat.”, precizeaza Cristina Bleoju, HR Coordinator Vodanet. “Pe de o parte, noi ne asiguram ca avem oamenii potriviti la locul potrivit si prevenim fluctuatia de personal. Pe de alta parte, candidatii isi pot da seama pe parcursul procesului de selectie interactionand cu mediul si cu unii dintre viitorii colegi daca sunt dispusi sa adere la valorile si cultura organizatiei noastre”.
Din perspectiva dezvoltarii pe care o preconizam in cursul anului 2007, aceasta schimbare se impune, Vodanet intentionand anul acesta sa isi creasca numarul de angajati cu 90%, pentru a acoperi necesitatile de crestere ale proiectelor pe care le dezvolta.
{mosloadposition user10}