Vodafone și agenția McCann Erickson au marcat, la acest sfârșit de an, o nouă premieră în industria de publicitate din România: organizarea primei sesiuni de antrenament sportiv realizat exclusiv pe Internet. Evenimentul marchează o premieră și s-a produs ca parte a noii campanii de comunicare Vodafone pentru serviciile de Internet mobil, realizată de McCann.
Campania Vodafone a transformat în realitate visul multor copii din această țară: prin intermediul ei, fotbalistul internaţional Cristi Chivu a petrecut o zi antrenând 20 de copii din orașul său natal, Reșița, pe care i-a dus într-un cantonament la Poiana Brașov. Antrenamentul s-a desfășurat într-un mod ceva mai neconvențional: prin Internet.
“Dincolo de o super idee, un regizor talentat, 20 de minifotbaliști hotărâți și un Chivu cu reale aptitudini de antrenor (și cântăreț!), valoarea acestei campanii stă incontestabil în faptul că vorbim de un eveniment real. Nu am făcut un spot publicitar, ci am organizat, filmat și adus în fața publicului un eveniment inedit, care va rămâne cu siguranță în sufletul juniorilor de la CSM Reșița. Am arătat astfel cât de departe poți visa și ce planuri îndrăznețe îți poți realiza cu ajutorul internetului de la Vodafone. Iar satisfacția a fost cu atât mai mare cu cât am văzut în direct 20 de puști extra fericiți, determinați, încercând fiecare să-și demonstreze valoarea în fața lui Chivu, hotărâți să-i calce pe urme antrenorului lor virtual”, a spus Romina Tăzlăoanu, Associate Director, Advertising, Vodafone România.
„Mulți fotbaliști decid să aleagă cariera de antrenor după ce o încheie pe cea de fotbalist. Cristi Chivu a ales să facă o încercare încă de pe timpul când e în activitate și, cu ocazia asta, să dea o mână de ajutor și fotbalului nostru. Pentru el, piedica era aceea că, de obicei, nu poți să împaci calitatea de jucător cu cea de antrenor, pentru că nu poți fi în două locuri în același timp. Rezolvarea a fost ca fotbalistul să îi antreneze online pe puștii din Reșita, orașul său natal. Astfel, prin serviciul de date mobile de la Vodafone, imposibilul a devenit din nou posibil”, a spus Dana Hogea, Group Account Director.
Conectați prin intermediul Internetului, copiii au reușit să se antreneze alături de experimentatul internațional român, să îi asculte sfaturile, să fie inspirați de acesta. Emoțiile au fost similare de ambele părți, pentru că antrenamentul online a reprezentat o dublă premieră: Chivu a devenit primul antrenor online, în timp ce puștii de la Reșița s-au putut mândri cu „prima echipă antrenată online”.
“Pentru Vodafone, e foarte important să îi inspire pe oameni să folosească internetul la potenţialul său maxim. În curând, internetul o să fie atât de integrat în viața oamenilor, încât aceștia nici n-or să-și mai dea seama că îl folosesc. Vodafone pune la dispoziţie mijloacele prin care oamenii îşi pot pune în aplicare orice idee, ca şi în cazul campaniei
Campania a început pe 8 decembrie și va rula pe TV, online, presă și afisaj stradal până în a doua săptămână din ianuarie. Filmările pentru spot, regizate de Florin Şerban, au durat trei zile și i-au avut ca protagoniști, pe lângă Cristi Chivu, pe cei 20 de copii în vârstă de 12 ani de la Clubul Sportiv Municipal Școlar Reșița. Această campanie este o continuare a seriei “Nunta”, lansată de Vodafone în primăvara acestui an. Ca și acum, și în prima parte avea loc tot o premieră: pentru prima dată, doi tineri care visau să se căsătorească pe un vârf de munte au reușit să îi aibă lângă ei pe toți cei dragi pentru ca au transmis nunta pe Internet.
Echipa care a lucrat la acest proiect este formată din: Romina Tăzlăoanu (Associate Director, Advertising Vodafone), Luminița Boștinaru (Senior Brand Manager Vodafone); iar din partea McCann Erickson: Cătălin Dobre (Group Creative Director), Ionuț Cojocaru (Art Director), Răzvan Chifu (Art Director), Dana Hogea (Group Account Director), Doina Ionescu (Account Director), Andreea Hârjanu (Senior Account Executive), Tiberiu Munteanu (Head of AV Production) şi Alexandru Platon (AV Production).