La Vodafone, ai si mai multa putere sa te implici, si mai multa putere sa schimbi lucrurile in mai bine!
Vodafone Romania lanseaza astazi o noua campanie de comunicare, dedicata promotiei de toamna – „Cu 50% mai mult”- care se adreseaza atat utilizatorilor Cartelei Vodafone, cat si abonatilor. Campania se inscrie in directia brand-ului lansata in luna mai a acestui an, sub sloganul “Vodafone aduce impreuna oamenii care cred in mai bine. Impreuna suntem mai puternici”.
Spotul TV al acestei campanii are un puternic mesaj social si reflecta modul in care s-au implicat oamenii, mai ales pe canalele de social media – Facebook, Twitter si bloguri – in cazul salvarii cailor salbatici de la Letea, in perioada mai-iunie 2011. La vremea aceea, sute de voci active din social media s-au implicat – de la un simplu „share” pana la articole, comentarii si post-uri fervente – in acest caz dramatic, ce urmarea salvarea cailor de la Letea de la moarte. Miscarea de salvare a inceput, atunci, pe Facebook si, in termen de cateva ore, cazul cailor salbatici din Delta Dunarii a devenit stire principala pe toate canalele de stiri din Romania, avand ecouri chiar si in presa internationala. Cei aproximativ 70 de cai salbatici au fost, pana la urma, salvati si datorita modului in care toti cei activi pe Facebook si pe bloguri au stiut sa ia atitudine si, impreuna, au reusit sa mobilizeze autoritatile si intreaga opinie publica.
Vocea spotului Vodafone ii apartine Oanei Pellea, una dintre cele mai apreciate si talentate actrite din Romania si, totodata, una dintre cele mai puternice voci la acea vreme – semnatara unei scrisori deschise catre autoritati si una dintre cele mai active personalitati pe Facebook, legat de subiectul salvarii cailor salbatici din Delta Dunarii.
Spotul TV Vodafone „Caii de la Letea” va fi lansat pe principalele posturi de televiziune in aceasta seara, insa poate fi deja vizionat, in exclusivitate in mediul online, pe canalul Youtube al Vodafone Romania: //youtu.be/Uejfh8qyQsY.
Regia ii apartine lui Matt Sundin, iar muzica a fost compusa special pentru acest spot. Din echipa celor care au contribuit la dezvoltarea noii campanii de comunicare fac parte: Vodafone Romania – Luminita Bostinaru (Brand Manager), Romina Tazlaoanu (Senior Manager, Advertising), Laura Barbu (Director, Brand and Marketing Communications), Raluca Andreescu (Public Relations Manager), Lidia Solomon (Director, Corporate Communications); McCann Erickson – Catalin Dobre (Group Creative Director), Ionut Cojocaru (Senior Art Director), Ioana Filip (Senior Copywriter), Sebastian Olar (Senior Copywriter), Dana Hogea (Group Account Director), Doina Ionescu (Account Director), Andreea Spilca (Account Executive), Alexandru Platon (AV Producer), Tiberiu Munteanu (Head of A/V Production). Campania de comunicare include, pe langa spotul TV, urmatoarele medii: print, radio, OOH, retail/POSM, online si PR.
Vodafone Romania recunoaste puterea oamenilor care s-au implicat anul trecut in salvarea cailor de la Letea, si mai mult, doreste sa sprijine aceasta cauza si in viitor. Vodafone va lansa, in curand, o aplicatie de Facebook prin care se va urmari implicarea utilizatorilor in asigurarea nutretului pentru iarna, pentru cei aproximativ 1500 de cai salbatici, ramasi in Delta Dunarii.
Conceptul noii campanii de comunicare pentru promotia de toamna „Cu 50% mai mult” se inscrie in viziunea brandului Vodafone de a fi alaturi de oamenii si comunitatile care au ideile, curajul si determinarea de a actiona spre mai binele comun – atat prin serviciile si produsele sale, cat si prin parteneriate sociale si culturale, menite sa valorifice puterea romanilor de a-si construi un viitor mai bun, impreuna.
De astazi, utilizatorii Cartelei Vodafone primesc, promotional, cu 50% mai multe beneficii, pentru extraoptiunea Total 5. Tot incepand de astazi, utilizatorii Vodafone primesc cu 50% mai multe beneficii pentru abonamentele Mega. Mai multe informatii despre noua oferta pentru utilizatorii Cartelei Vodafone si abonati sunt disponibile pe www.vodafone.ro.