Vodafone România îl numește pe Nedim Baytorun Consumer Business Unit Director începând cu 1 iulie. Baytorun va fi parte a echipei executive și îi va raporta direct lui Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Nedim Baytorun îl înlocuiește pe Mostafa El-Beltagy care își încheie mandatul. El-Beltagy s-a alăturat echipei Vodafone România în martie 2018, iar de atunci a trecut dincolo dincolo de aspectele comerciale pe care le presupune rolul și a coordonat proiecte care au adus la viață misiunea brandului de a oferi tehnologie pentru o viață mai bună.
Unele dintre cele mai importante proiecte ale Vodafone România din ultimii ani sunt legate de numele său: prima lansare comercială 5G din România, Vodafone Flex – primul abonament complet digital disponibil pe piață, Vodafone Club – noul program de loialitate pentru clienți, platformele și proiectele care au contribuit la poziționarea Vodafone ca un brand responsabil social – inițiativele „Împreună nu lăsăm niciun elev în urmă” și „Împreună suntem mai puternici”.
Nu în ultimul rând, acesta a condus procesul de integrare a diviziei de consumer a Vodafone cu UPC și rebranding-ul UPC, iar apetitul său pentru inovație și conținut îmbogățit s-a concretizat într-un serviciu de ultimă generație – Vodafone TV, care a consolidat poziția Vodafone de jucător convergent în industria de telecomunicații.
Nedim s-a alăturat Vodafone Turcia în 2013 și a avut o serie de roluri în zona comercială și marketing, inclusiv Head of Segments și Head of Digital Transformation & Revenue Management. Ulterior, s-a alăturat Vodafone Albania în 2019 pe poziția de Consumer Business Director unde a coordonat transformarea agilă a departamentului , devenind un brand convergent odată cu integrarea Vodafone – Abcom. În timpul mandatului său, a fost implicat în proiecte importante de digitalizare, inclusiv prima platformă de tranzacționare digitală pe piață – GigaMarket.
Despre agricultura de precizie
Agricultura de precizie, bazată pe soluții și tehnologii digitale, permite furnizarea pentru fiecare plantă a cantității exacte de substanțe (apă, nutrienți, pesticide), la momentul optim. Acest aspect are un impact major pentru reducerea risipei, optimizării costurilor, dar și pentru protejarea mediului inconjurător, prin protejarea solului. În lipsa soluțiilor digitale și a tehnologiilor pentru agricultura de precizie, mare parte din cantitatea de azot utilizată, care este cel mai comun îngrășământ, se irosește, ca urmare a aplicării de fertilizări uniforme pe toată suprafața culturii. Acest lucru are ca rezultat supra-fertilizarea solurilor, care afectează negativ calitatea acestuia, cu impact semnificativ asupra mediului și calității culturilor.