Vodafone Romania anunta ca agentia OMD va gestiona contul sau de media, de la 1 februarie 2010, ca urmare a acordului global incheiat intre Vodafone Group si reteaua OMD.
„Doresc sa multumesc echipei de Media a McCann Erickson, partenerul nostru de incredere pe parcursul ultimilor 12 ani, pentru profesionalismul si implicarea cu care ne-au sustinut. Impreuna, am inovat si am reusit sa cream un model de leadership pe piata locala si sa aducem brandul Vodafone cat mai aproape de romani”, a spus Marco Kind, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.
Vodafone Romania va continua sa colaboreze cu agentia McCann Erickson pentru serviciile de creatie publicitara.
Bucuresti, 25.01.2010
{mosloadposition user9}
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
myPOS: Soluții financiare eficiente pentru IMM-uri și Microintreprinderi
Mototol raportează rezultate financiare solide și lansează un rebranding strategic, reafirmându-și a...
Principalele concluzii ale profesioniștilor invitați la Magnetico Oradea. Studiu: Cele mai multe măr...
Principalele concluzii ale profesioniștilor invitați la Magnetico Brașov 2024. Studiu: 50% dintre ca...
Marionnaud Group anunță o reorganizare strategică
Mixit lansează colecții speciale pentru Crăciun, Moș Nicolae și colindători
Benvenuti a deschis primul magazin în Târgoviște, la Dâmbovița Mall
Heineken® UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România