- Veniturile din servicii sunt de 193 milioane de euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020, înregistrând o scădere de 2.1% în comparație cu perioada similară a anului trecut
Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.
Veniturile din servicii se află la valoarea de 193 milioane de euro și continuă să fie stabile pe evoluția trimestrială. În comparație cu perioada similară a anului trecut, veniturile din servicii raportate au înregistrat o scădere de 2.1%.
Baza de clienți a Vodafone România (inclusiv IoT) a atins valoarea de 11 milioane de clienți la 31 decembrie 2020.
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România: „În trimestrul precedent, am dovedit că suntem un partener preferat și important în ceea ce privește digitalizarea sistemului educațional românesc. Obiectivul nostru principal a fost de a oferi acces la educația digitală pentru copii și de a reduce decalajele dintre diferite zone ale țării. Ca furnizor în cadrul licitației coordonate de Ministerul Educației și Cercetării am finalizat la finalul anului 2020, printr-un efort extraordinar cu numeroase provocări datorate contextului pandemic, procesul de livrare a peste 108.000 de tablete conectate la internet. Pe lângă aceste dispozitive, este important de menționat faptul că alte câteva zeci de mii de tablete au fost furnizate de Vodafone România în cadrul proiectelor educaționale inițiate la nivel local de instituții și ONG-uri. În plus, Vodafone România s-a implicat în programul național „Internet în școli”, reușind conectarea la internet a sute de școli din România în doar câteva săptămâni. Prin intermediul susținerii, dispozitivelor, conexiunilor și cunoștințelor pe care le investim în digitalizarea țării noastre, aducem o contribuție semnificativă digitalizării României.
Este important să demarăm reconstrucția societății noastre și să începem să lucrăm la redresarea economică, deoarece avem această oportunitate uriașă de a construi o societate și o economie mai bune și mai reziliente ce susțin incluziunea. Având în vedere că sectorul telecomunicațiilor are un rol cheie, dar și faptul că am văzut începutul construcției acestor acestor planuri, considerăm că există oportunități extraordinare în mai multe domenii, precum asigurarea suportului și a condițiilor optime pentru dezvoltarea infrastructurii de rețea, digitalizarea sectorului de activități esențiale cum ar fi educația și sănătatea, dar și infrastructura de telecomunicații. Aceasta reprezintă șansa noastră ca societate să construim un viitor mai bun și mai durabil, iar Vodafone este gata să-și asume rolul său”.