- Un numar total de 8.507.439 de clienti, dintre care 7.914.267 utilizatori ai serviciilor mobile si 58.285 utilizatori ai serviciilor de broadband fix, la 30 septembrie 2014
- ARPU mobil a fost 6,2 Euro, in cele trei luni incheiate la 30 septembrie 2014
- Veniturile din servicii au atins 167,6 milioane de Euro in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2014
- Excluzand impactul reducerii drastice a tarifelor de interconectare, veniturile din servicii au crescut cu 8% in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2014, fata de aceeasi perioada a anului trecut
- Consumul de date mobile a crescut cu 63% in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2014, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut
Vodafone Romania anunta indicatori financiari principali pentru al doilea trimestru al anului fiscal 2014-2015, incheiat la 30 septembrie 2014, potrivit rezultatelor raportate astazi de Vodafone Group Plc..
Vodafone Romania a inregistrat un numar total de 8.507.439 de clienti*, dintre care 7.914.267 utilizatori ai serviciilor mobile, reprezentand o scadere cu 60.313, fata de trimestrul precedent.
ARPU mobil al Vodafone Romania a ajuns la 6,2 Euro in ultimele trei luni, echivalentul unei cresteri de 4,7% fata de trimestrul anterior.
Veniturile din servicii au scazut cu 5,3% pe baza organica, fata de acelasi trimestru al anului anterior, ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, intrata in vigoare la 1 aprilie 2014. Daca excludem impactul scaderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone Romania au crescut cu 8% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe baza organica.
La 30 septembrie 2014, abonatii serviciilor Vodafone reprezentau 42,2% din baza de clienti, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 57,8%. Utilizatorii serviciilor postpaid au crescut cu 0,6 puncte procentuale de la un trimestru la altul si cu 1,9 puncte procentuale, de la un an la altul.
Consumul de date mobile a crescut cu 63% in trimestrul incheiat la 30 septembrie, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Rata de penetrare a smartphone-urilor in baza de utilizatori a crescut cu 6,2 puncte procentuale in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2014, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.
{mosloadposition user9}