In perioada 1 aprilie 2009 – 30 iunie 2009, Vodafone Romania a inregistrat:
· 9.532.530 de clienti la 30 iunie 2009, corespunzator unei cresteri de 5,2 % a bazei de clienti, de la un an la altul
· Crestere de 9,4 % a numarului de abonati, de la un an la altul
· Veniturile din servicii au scazut cu 17,3%, comparativ cu acelasi trimestru, anul trecut
Vodafone Romania anunta indicatorii financiari principali pentru primul trimestru al anului fiscal 2009/2010, incheiat la 30 iunie 2009, conform rezultatelor date publicitatii astazi de catre Vodafone Group Plc.
Vodafone Romania avea 9.532.530 de clienti la 30 iunie 2009, corespunzator unei cresteri de 5,2% de la un an la altul, si unei scaderi de 0,6% comparativ cu trimestrul anterior.
Veniturile din servicii au scazut cu 17,3% in trimestrul incheiat la 30 iunie 2009, fata de acelasi trimestru al anului financiar trecut.
“Rezultatele noastre financiare reflecta impactul situatiei economice, la care Vodafone nu este imuna, dar si al deciziilor de reglementare intrate in vigoare in aceasta perioada. Venitul mediu pe utilizator a scazut fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe masura ce clientii nostri au inceput, din cauza crizei financiare, sa-si limiteze consumul serviciilor de comunicatii, pentru un mai bun control asupra costurilor. Clientii Vodafone apreciaza ofertele noastre promotionale care raspund nevoii din ce in ce mai mari de control al costurilor si valoare sporita de utilizare, iar acest lucru se reflecta in cresterea cu circa 10% a bazei noastre de abonati. Vodafone va continua sa isi sprijine clientii, prin servicii si promotii inovatoare, in aceasta perioada dificila” a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a atins valoarea de 8,3 Euro in trimestrul incheiat la 30 iunie 2009, fata de 8,2 Euro in trimestrul anterior, incheiat la 31 martie 2009, corespunzator unei cresteri de 0,7%.
La 30 iunie 2009, clientii serviciilor pe baza de abonament reprezentau 38,4% din baza totala de clienti a Vodafone Romania, iar cei ai serviciilor preplatite, 61,6%, ceea ce arata o crestere de 9,4 % a numarului de abonati, de la un an la altul.
{mosloadposition user10}