- Veniturile din servicii ale Vodafone sunt de 801 milioane de euro în anul financiar încheiat la 31 martie 2021, mai mici cu 1.5% în baza organică în comparație cu perioada similară a anului trecut
Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru anul financiar încheiat la 31 martie 2021, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.
Veniturile din servicii se află la valoarea de 801 milioane de euro. În comparație cu perioada similară a anului trecut, veniturile din servicii în baza organică au înregistrat o scădere de 1.5%.
Baza de clienți a Vodafone România a atins valoarea de 11.1 milioane de clienți la 31 martie 2021.
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România: „Ultimul an financiar, care a coincis și cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocări neașteptate, oportunități de accelerare a digitalizării, lecții de învățat, oportunități de a demonstra reziliența rețelei de telecomunicații și rolul său critic mai important ca oricând. Cred că toți ne-am întrebat, cel puțin o dată, pe parcursul acestui an cum am fi făcut față într-un context similar acum 20 de ani. Și răspunsul sincer pe care îl știm cu toții este că nimic nu ar fi funcționat bine dacă rețelele de comunicații electronice nu ar fi susținut pe deplin tot ceea ce trebuia să facem ca societate, companii și persoane fizice. Am fi resimțit un impact în viețile cotidiene, de la modul în care ne-am fi petrecut timpul liber, până la accesul mai puțin stabil la resurse educaționale online și conexiuni de bună calitate pentru a putea continua să lucrăm de acasă. Vodafone a confirmat încă o dată angajamentul de a conecta societatea românească, am făcut eforturi extraordinare de a conecta sute de școli peste noapte, am fost capabili să livrăm într-un timp foarte scurt sute de mii de tablete pentru a putea asigura acces la educația digitală pentru cât mai mulți copii posibil. Am demonstrat angajamentul nostru de a fi un partener de încredere pentru digitalizarea diferitelor sectoare din România, de la educație, la sănătate, fie din zonele publice sau private. Și nu ne-am oprit aici, am făcut un efort suplimentar și ne-am concentrat pe modul în care ne protejăm planeta în timp ce oferim cele mai bune servicii. De la facilitarea educației online, până la cel mai recent proiect reprezentat de prima pădure inteligentă din România, am demonstrat ce pot face spiritul uman și tehnologia pentru o viață mai bună.
Și vrem să continuăm. Vrem să fim parte din povestea de succes a României la nivel global. Așadar, la această răscruce de drumuri, contăm pe faptul că autoritățile centrale vor avea grijă de infrastructura de telecomunicații, un avantaj fantastic pe care România l-a avut, precum și pe faptul că vor evalua temeinic, din toate punctele de vedere, impactul oricăror decizii pe care ar putea să le ia astfel încât industria să nu fie trimisă cu 20 de ani în urmă. Cu toate acestea, inițiativele legislative recente din România pot duce la perturbări ale serviciilor mobile și fixe pentru clienți în următorii ani, pot crea o incertitudine semnificativă și costuri suplimentare neprevăzute pentru economie în valoare de sute de milioane de euro, afectând în același timp și capacitatea companiilor de a putea realiza investiții vitoare în infrastructură. Toate aceste aspecte vor trage înapoi întreaga industrie a telecomunicațiilor și vor pune sub semnul întrebării fezabilitatea investițiilor viitoare, dar și mediul concurențial din România”.