Veniturile din servicii sunt de 715,3 milioane de euro în anul încheiat pe 31 martie 2019. Veniturile organice din servicii au crescut cu 0,7% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut
Baza de clienți a crescut cu 109.406 comparativ cu anul precedent, până la un total de 9.749.664 de clienți
Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2019, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.
Veniturile din servicii au ajuns la 715,3 milioane de euro și continuă să crească la nivelul de bază. Veniturile din servicii raportate au scăzut în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut cu 1,1% din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenți/minut, la 0,84 eurocenți/minut pentru apelurile de voce mobilă.
Pe bază organică și excluzând reglementarea, veniturile din servicii au crescut cu 0,7% în anul încheiat la 31 martie 2019.
Vodafone România a înregistrat, în total, 9.749.664 de clienți la 31 martie 2019 și a înregistrat o creștere de 1,1% față de perioada similară a anului trecut. Din numărul total de clienți, 8.987.998 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
ARPU mobil al Vodafone România a avut valoarea de 5.9 euro în anul încheiat pe 31 martie 2019, acesta înregistrând o scădere ușoară față de anul trecut ca o consecință a reducerii MTR.
La 31 martie 2019, abonații Vodafone România reprezentau 41,8% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite 58,2%. Ponderea abonaților în baza totală de clienți mobili a crescut cu 0,6% față de aceeași perioadă a anului precedent.
„În pofida unui an cu multe provocări, cu creșteri ale costurilor operaționale pentru serviciile de telecomunicații, am reușit să oferim mai multe beneficii, precum date mobile și roaming, tuturor clienților noștri.
Recenta certificare pentru Cea mai bună rețea de date mobile primită din partea P3 este un rezultat al investițiilor noastre semnificative făcute pe termen lung în țară pentru a oferi românilor cele mai bune servicii. De asemenea, ne-am concentrat asupra consolidării poziției noastre de angajator de top în industria telecom și am realizat una dintre cele mai mari campanii de recrutare de pe piață, de aproximativ 1000 de oameni, în cadrul echipelor de relații clienți, IT și ingineri. Vodafone a continuat să susțină inovația în România prin lansarea primei rețele live NB-IoT cu acoperire națională, un pas important care consolidează poziția noastră de lider pe piața serviciilor IoT și care va contribui la îmbunătățirea diferitelor sectoare industriale din cadrul economiei digitale în următorii ani.
Anul care vine va fi, de asemenea, plin de provocări, dar și de oportunități importante pentru noi tehnologii. Pe lângă aceasta, ne vom menține angajamentul de a continua să investim în România prin achiziția UPC și lansarea, în urma acordului primit din partea Comisiei Europene, unui portofoliu complet și competitiv de servicii mobile și fixe”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.