“Litoral curat” 2006
Vodafone Romania are placerea sa anunte sustinerea campaniei “Litoral Curat”, pentru al doilea an consecutiv.
Prin acest program, plajele din 10 statiuni romanesti de pe malul marii, precum si plaja orasului Constanta, vor fi dotate cu 450 de cosuri pentru colectarea selectiva a deseurilor. Concomitent, se va desfasura o campanie de informare si educare a publicului pentru pastrarea curateniei in statiunile de pe litoral.
“Litoral curat” este un program prin care ne-am propus sa contribuim la crearea unui mediu mai curat si mai sanatos, si care arata preocuparea noastra pentru lumea din jur. Ii invitam pe toti cei care viziteaza statiunile de pe litoral sa sustina aceasta initiativa si sa faca tot ceea ce le sta in putere pentru a mentine plajele curate. Mediul si educatia sunt principalele zone in care am ales sa ne concentram eforturile, in incercarea noastra de a veni in intampinarea nevoilor comunitatii”, a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer, Vodafone Romania.
Campania “Litoral curat” este dezvoltata impreuna cu organizatia non – guvernamentala Mare Nostrum, intre 17 iulie si 30 septembrie 2006, pe plajele din orasul Constanta si statiunile Mamaia, Eforie Nord, Eforie Sud, Costinesti, Neptun, Olimp, Venus, Jupiter, Mangalia si Vama Veche.
Campania include doua componente principale:
– Colectarea deseurilor: Vodafone Romania a amplasat 450 de cosuri pentru colectarea selectiva a deseurilor, pe o distanta de 50 de kilometri de plaja. Materialele colectate (hartie, PET-uri, reziduuri menajere) vor fi ridicate periodic de catre firme specializate. Voluntari ai organizatiei Mare Nostrum vor realiza actiuni demonstrative de curatare a plajelor si vor monitoriza procesul de curatare.
– Caravana de informare: Un eco-centru mobil va circula la sfarsit de saptamana dintr-o statiune in alta. In fiecare weekend, voluntarii vor oferi turistilor informatii despre cum sa mentina plajele curate. Tinerii vor putea castiga obiecte promotionale Vodafone, participand la concursurile organizate pe plaje.
Programul “Litoral Curat” a fost lansat in vara anului 2005 de catre Vodafone Romania si Mare Nostrum. Initial, programul a inclus amplasarea a 300 de cosuri pentru colectarea selectiva a deseurilor, pe o suprafata de 45 de km de plaja, precum si o caravana de informare. In campania din 2005 au fost colectate 10.000 de kg de hartie si 10.000 de kg de materiale plastice.
Vodafone Romania, o divizie a Vodafone Group Plc., inregistra 6.735.094 de clienti, la data de 30 iunie 2006. Vodafone este cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii in 27 de tari si retele partenere in alte 33 de tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre 186.8 de milioane de clienti din intreaga lume.
Mare Nostrum este o organizatie ecologista nonguvernamentala a carei misiune este de a schimba practicile si atitudinile actuale ale comunitatilor locale si factorilor de decizie in ceea ce priveste problemele de mediu din zona Marii Negre si zona costiera romaneasca, prin programe de informare si educatie ecologica adresate publicului larg.
{mosloadposition user10}