Sub sloganul „Ai puterea să dăruiești internetul”,
Fiecare extraopțiune vine cu 10.000 de MB de date pentru utilizatori și alți 10.000 de MB ce pot fi oferiți cadou celor dragi
Spoturile TV de promovare a ofertei sunt realizate cu ajutorul vloggerului Matei Dima, cunoscut ca BRomania
Utilizatorii Cartelei Vodafone beneficiază de o ofertă de iarnă cu 10.000 de MB de date pentru ei și încă 10.000 de MB de date pe care aceștia îi pot oferi celor dragi. Mesajul campaniei, „Ai puterea să dăruiești internetul”, este susținut cu ajutorul ofertei inovatoare care aduce importante beneficii atât utilizatorilor, cât și persoanelor apropiate acestora.
„În această iarnă, Cartela Vodafone vine cu o ofertă unică, prin care utilizatorii au puterea de a reinventa cadourile de Crăciun și de a împărtăși cu cei dragi beneficiile unui trafic generos de date în rețeaua lor de încredere, Supernet 4G+”, a declarat Andrea Rossini, Director, Consumer Business Unit, Vodafone România.
Extraopțiunea de 6 euro include 2.000 de MB de date, 200 de minute internaționale, precum și 1.500 de unități „Ce vrei tu”, ce pot fi folosite pentru trafic de date, apeluri sau SMS-uri naționale. Oferta specială de sărbători aduce și un bonus special de 10.000 de MB de date pentru deținătorii cartelei și alți 10.000 de MB de date pe care aceștia îi pot oferi unui alt utilizator Vodafone.Toate beneficiile sunt valabile pentru o perioadă extinsă de timp, de cinci săptămâni.
În funcție de extraopțiunea aleasă de utilizatori, beneficiile pot ajunge la 700 de minute internaționale în UE, 8.000 de MB pentru trafic național pe mobil și 5.000 de unități „Ce vrei tu”. La toate acestea se adaugă bonusul de 10.000 de MB de date pentru utilizatori și cel de 10.000 de MB de date care poate fi dăruit celor apropiați.
Noua ofertă pentru utilizatorii Cartelei Vodafone este susținută de o campanie de promovare construită în jurul sloganului „Ai puterea să dăruiești internetul”, ce se desfășoară în mediile TV radio, online și outdoor. Spoturile TV sunt realizate cu ajutorul vloggerului Matei Dima, cunoscut ca BRomania. Campania face parte din platforma de comunicare pentru Cartela Vodafone denumită „Emojionează”, lansată în aprilie 2016, ce încurajează utilizatorii să comunice creativ.
Mai multe informații despre noile extraopțiuni ale Cartelei Vodafone sunt disponibile pe site-ul www.vodafone.ro.