Profiles
· Noul portofoliu pentru companii incurajeaza utilizarea crescuta a serviciilor de date si a aplicatiilor in randul utilizatorilor de business
· Clientii companii pot opta acum pentru pachete personalizate, in functie de nevoile de comunicatii diferite ale angajatilor lor, pentru un mai bun control al costurilor
· Cele patru categorii principale de abonamente aduc utilizatorilor acces la o gama de terminale recomandate, la un pret special
Vodafone, liderul pietei business de comunicatii mobile, a lansat astazi un nou portofoliu de abonamente pentru companii, care pune accentul pe nevoile diferite ale angajatilor si incurajeaza utilizarea serviciilor de date mobile, a aplicatiilor si a smartphone-urilor. Clientii serviciilor de business isi pot alege abonamentele potrivite, dintr-o noua gama de patru pachete principale: Start, Esential, Avansat si Top.
„Cu noul portofoliu de business, marcam trecerea catre o noua abordare a pietei, in care ne concentram pe nevoile specifice ale fiecarei companii, si nu pe produsul propriu-zis. Vodafone Business Profiles sunt concepute pentru a-i ajuta pe clientii nostri sa isi aleaga serviciile de comunicatii in functie de nevoile reale ale fiecarei categorii de angajati si, in acelasi timp, sa isi optimizeze costurile. Noua structura de abonamente porneste de la nevoile de baza, constand in servicii de voce in reteaua Vodafone si in alte retele, si ajunge la pachetele superioare, cu un numar sporit de minute, SMS-uri, convorbiri in roaming si Internet pe mobil. Prin aceasta abordare, dorim sa incurajam adoptia sporita a serviciilor de date mobile, a aplicatiilor si smartphone-urilor in randul utilizatorilor de business”, a declarat Andres Vicente, Chief Commercial Officer, Enterprise Business Unit, Vodafone Romania.
Vodafone Business Profiles a fost precedat de un studiu de piata realizat pe baza de clienti ai serviciilor de business Vodafone. Studiul a aratat ca peste jumatate dintre clientii companii foloseau, pe langa un abonament principal, numeroase optiuni, pentru a-si acoperi alte servicii de comunicare in afara celor de voce. Noua gama de abonamente adreseaza tocmai aceasta nevoie a utilizatorilor business de a avea incluse in abonament si celelalte servicii personalizate, in functie de tipul de nevoi ale utilizatorilor.
De asemenea, de acum, fiecare tip de abonament pentru utilizatorii serviciilor de business permite si achizitionarea unui terminal la un pret special.
Astfel, daca la abonamentele Start si Start Plus, o serie de telefoane precum Nokia 1800 sau Vodafone 545 Black Live! sunt disponibile utilizatorilor pentru 1 Euro (TVA inclus), pachetul Top Plus aduce noul iPhone 4S la acelasi pret, de 1 Euro (TVA inclus).
|
Start |
Start Plus |
Esential |
Esential Plus |
Avansat |
Avansat Plus |
Avansat Plus Roaming |
Top |
Top Plus |
Convorbiri in cadrul companiei |
Nelimitat in grup |
||||||||
Minute convorbiri Vodafone |
25 |
100 |
300 |
500 |
750 |
1000 |
1250 |
nelimitat |
nelimitat |
Minute retele nationale mobile |
|
50 |
130 |
175 |
275 |
350 |
400 |
700 |
1000 |
SMS-uri |
|
|
|
20 |
40 |
75 |
100 |
nelimitat in retea / 200 nationale |
nelimitat in retea / 500 nationale |
Internet pe mobil |
|
|
1MB |
150MB |
1MB |
500MB |
500MB/500MB roaming |
1GB |
1GB conexiune garantata / 1GB roaming |
Minute internationale |
|
|
|
|
|
50 |
75 |
100 |
200 / 200 roaming |
Tarif (Euro, fara TVA) |
2,5 |
6,5 |
9,5 |
13,5 |
19 |
25 |
35 |
50 |
85 |
Vodafone Romania este liderul pietei de business, cu o cota de piata de peste 50%. Vodafone a fost reconfirmata drept cea mai performanta retea de date mobile din Romania, de catre auditorul independent P3 Communications.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc, avea 8,596,375 clienti inregistrati la 30 septembrie 2011. Vodafone este cel mai mare grup de telecomunicatii mobile din lume, cu un numar de 391 milioane de clienti in intreaga lume, inregistrat la 30 septembrie 2011. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com.
· Vodafone Romania continua sa fie liderul pietei de business din Romania
· Vodafone are o cota de piata de circa 50% din serviciile de comunicatii mobile pentru clientii companii
· In ultimul an, cota de piata a Vodafone Romania a crescut semnificativ pe segmentul IMM-uri (“large SME”), ajungand la un avans de 14% fata de cel mai apropiat concurent
Sursa:
· Studiu intern Vodafone, realizat pe intreaga baza de utilizatori ai serviciilor de business Vodafone
· Sondaj realizat de Daedalus Millward Brown, pe o baza de peste 20.000 de utilizatori ai serviciilor de business, din peste 6.000 de companii
· Perioada: August si Decembrie 2011