· Prima melodie a Clujului va fi creată de un cunoscut DJ cu ajutorul sunetelor înregistrate pe străzile orașului și de către locuitori
Vodafone România, sponsor al Festivalului Electric Castle, va crea prima melodie a Clujului, cu ajutorul sunetelor de pe străzile orașului și al celor înregistrate de către locuitori, care vor fi mixate de către cunoscutul DJ Shiver și apoi ascultate în cadrul festivalului.
Cei care vor contribui la crearea melodiei pot câștiga 30 de invitații duble și 5 invitații VIP la Electric Castle, care va avea loc în perioada 14-17 iulie, la Castelul Banffy din localitatea Bonţida, județul Cluj.
Pentru ca melodia să redea cât mai fidel atmosfera Clujului, Vodafone pune la dispoziție mai multe metode pentru a capta sunetele variate ale orașului. Astfel, cei dornici să contribuie la crearea piesei pot să înregistreze un sunet reprodus chiar de ei sau să încarce un fișier audio ori video înregistrat în prealabil pe site-ul www.soundofcluj.ro, lansat special pentru acest proiect. De asemenea, sunetele pot fi înregistrate în orice magazin Vodafone din Cluj-Napoca sau la promoterii și în caravana care se vor plimba prin oraș.
Campania se desfășoară sub sloganul „Ai puterea să faci Clujul să vibreze la Electric Castle” și este promovată în mediile online, outdoor, precum și în magazinele Vodafone din Cluj-Napoca.
Pe cele opt scene ale evenimentului vor urca peste 200 de artiști, iar organizatorii estimează un număr de peste 100.000 de participanţi în cele patru zile. Aflat la a patra ediție, festivalul se va desfășura pe o suprafață totală de 120.000 de metri pătrați, care include și zonele pentru instalarea corturilor.