- Atât utilizatorii de servicii mobile, cât și cei care beneficiază de servicii fixe au acum acces la oferte noi și atractive disponibile în programul de loialitate Vodafone Club
- Vodafone și Revolut au lansat o ofertă unică de 30% cashback disponibilă exclusiv în noul program de loialitate
- Vodafone Club este promovat printr-o campanie de comunicare integrată construită în jurul mesajului „Pentru milioanele de lucruri care ne aduc împreună”
Vodafone România anunță disponibilitatea noului program de loialitate pentru toți clienții. Începând din luna martie, utilizatorii de servicii mobile și fixe au acces la Vodafone Club, spațiul digital unic cu zeci de oferte pentru o mare varietate de pasiuni și interese.
Prin intermediul noului program de loialitate, toți utilizatorii Vodafone, fie că este vorba despre persoane fizice sau de clienți Vodafone Business, pot beneficia de flexibilitate, acces la produse și servicii de calitate, precum și de oportunitatea de a alege beneficiul dorit în funcție de nevoile cotidiene. Vodafone Club devine locul în care clienții au acces instant la un portofoliu generos de reduceri pentru produse și servicii de la branduri cunoscute, portofoliu ce vine în întâmpinarea pasiunilor și nevoilor clienților.
Vodafone România și Revolut lansează o ofertă unică
Vodafone România anunță o ofertă exclusivă disponibilă în Vodafone Club. Între 26 februarie și 30 aprilie 2021, clienții care activează oferta Revolut din aplicația My Vodafone sau din aplicația Revolut vor beneficia de 30% cashback pentru orice tranzacție către Vodafone realizată cu ajutorul unui card Revolut. Toate tranzacțiile din aplicația My Vodafone, cele de pe www.vodafone.ro și cele realizate în magazinele proprii Vodafone sunt eligibile. Clienții vor primi în contul Revolut 30% din suma plătită într-un interval de 7 zile de la data tranzacției, în limita a 30 RON pe tranzacție.
În plus, în luna martie, Vodafone Club celebrează femeile prin introducerea a noi oferte valabile în secțiunea „Oferta lunii”: până la 25% reducere la produsele H&M, Floria și Yves Rocher. Pe lângă acești noi parteneri, în Vodafone Club s-a alăturat recent și Flanco .
Vodafone Club este promovat printr-o campanie de comunicare integrată construită în jurul mesajului „Pentru milioanele de lucruri care ne aduc împreună”. Pe lângă serviciile de telecomunicații de ultimă generație ale companiei, care ajută oamenii și companiile să rămână conectați, aceleași pasiuni sau interese pot uni oamenii și le permit să rămână conectați între ei într-o „rețea a pasiunilor”.
Mai multe detalii sunt disponibile pe www.vodafone.ro/loialitate.