Vodafone a primit 3 distincții importante în cadrul 2020 Global Effie Index (cel mai complet și complex clasament global care identifică cele mai eficiente branduri). Munca noastră și a colegilor din alte țări în care Vodafone operează ne-a adus următoarele premii:
– Cel mai eficient brand (în Europa)
– Cel mai eficient brand din domeniul telecomunicațiilor (la nivel global)
– Cel mai eficient brand (locul 4 la nivel global în clasamentul general).
„Aceste distincții sunt poate cea mai importantă recunoaștere a lucrurilor inovatoare și creative pe care echipele de marketing Vodafone le realizează în fiecare țară. Sunt recunoscătoare pentru eforturile colegilor mei care în fiecare an reușesc să convingă publicul și profesioniștii din domeniu într-o piață extrem de dinamică și interesantă. Totodată, contribuția partenerilor noștri este esențială, iar pentru asta le mulțumesc”, a declarat Laura Barbu, Brand & Marketing Director, Vodafone România.
Effie Awards onorează cele mai importante realizări din domeniul marketingului. Competiția este recunoscută de către agențiile de publicitate și profesioniștii din domeniu de la nivel mondial drept un premiu de prestigiu.