Vocus a intervievat jurnalisti din toate tipurile de media si a lansat ieri raportul “State of the Media 2013”. Aceasta este a patra editie a acestui tip de raport, iar descoperirile celor de la Vocus arata faptul ca peisajul media se schimba constant.
Jurnalistii folosesc social media deopotriva pentru a-si gasi surse de informatii si pentru a-si promova articolele. De asemenea, jurnalistii pot utiliza social media pentru a-si crea branduri personale. Ei folosesc retelele sociale pentru a-si promova articolele, a da mai departe articole ale colegilor si pentru a interactiona cu cititorii/ascultatorii lor. In plus, in cadrul retelelor sociale, jurnalistii ofera elemente in plus fata de continutul unei stiri.
Cand vine vorba despre a contacta jurnalistii pentru pitch-uri, ei prefera modalitatea traditionala – emailul. Doar cativa au mentionat ca le place sa primeasca asemenea solicitari pe retelele sociale.
Facebook si Twitter sunt retelele pe care sunt prezenti cei mai multi jurnalisti, insa YouTube, LinkedIn si Google+ au obtinut de asemenea procente bune, urmate apoi de Pinterest, Instagram si Reddit.
Dat fiind faptul ca jurnalistii utilizeaza social media pentru a-si gasi subiecte de stiri, este important ca oamenii de PR sa furnizeze continut relevant pentru ei in cadrul retelelor sociale, subliniaza cei de la Vocus.
Pentru mai multe informatii va recomand sa downloadati raportul State of the Media 2013 (format .pdf).
{mosloadposition user9}