Creștere de 35 % a vânzărilor în luna decembrie față de lunile precedente, reduceri de prețuri între 30% și 75% la magazinele din galeria comercială, investiții în marketing de 1.000.000 de euro pentru 2010
Vitantis Shopping Center, centrul comercial aflat pe șoseaua Vitan Bârzești numărul 7A, oferă publicității date pentru anul 2009, detalii despre strategia pentru anul de criză 2010 și o perspectivă asupra noilor concurenți.
Bugetul de marketing anunțat de conducerea Vitantis Shopping Center pentru anul 2010 este de 1.000.000 euro, în această sumă fiind incluse parteneriatele media, inclusiv cele obținute prin barter, evenimentele și alte campanii de promovare a centrului. La aceste sume se adaugă încă 300.000 EUR, ce vor reprezenta investiția în modificarea organizării interioare a parcării și schimbarea sistemelor de gestiune trafic prezente pe strada Vitan-Barzesti pentru a fluidiza atât accesul în parcul comercial cât și traficul din zonă.
În același sens al acțiunilor destinate creșterii numărului de vizitatori, managementul centrului comercial anunță reducerile practicate de magazinele din galeria comercială Vitantis, în contextul sezonului de reduceri. Acestea sunt între 30% si 75 % (Reserved, Intersport, Kenvelo, Takko etc.) și vizează, în special, produsele din colectia Toamnă-Iarnă 2009.
Un alt factor de care trebuie ținut cont în perspectiva strategiei pentru anul 2010 este reprezentat de apariția unui nou competitor în zonă, Sun Plaza. Managerul Vitantis declară: ”Ținând cont de experiența avută cu Grand Arena, probabil că în prima lună și jumătate traficul va scădea cu aproximativ 20-25% dar suntem pregătiți să contracarăm acest fenomen și să ne redobândim clienții. După ce va trece perioada curiozității deschiderii unui nou Mall în București, lucrurile vor reintra în normal. Drept urmare, am pregătit clienților fideli Vitantis Shopping Center o serie de evenimente avînd în vedere recompensarea acestora pentru fidelitatea acordată centrului nostru.”
Tot în anul 2009, Vitantis Shopping Center a înregistrat pentru luna decembrie o creștere de 35% a vânzărilor față de lunile precedente, observându-se o stagnare față de luna decembrie a anului 2008. ”Pentru a înțelege această stagnare trebuie luată în considerare perioada de criză resimțită si de publicul nostru, dar și condițiile meteorologice care nu au fost deloc prielnice, mulți potențiali clienți preferând să-și petreacă această perioadă acasă și nu la cumpărături”, explică Vlad Dragoescu. La creșterea traficului și a vânzărilor și-au adus aportul și magazinele nou venite în anul 2009: Samsonite, Vet Pedia, Sapori by Cici, Outlet, Fox si House of Art.
În legătură cu plecarea Lee Cooper, Vlad Dragoescu, managerul companiei Equest, proprietarul centrului comercial Vitantis, declară: ”În acest moment suntem în discuții cu câțiva potențiali înlocuitori pentru Lee Cooper. Sperăm ca în cel mai scurt timp să definitivăm tratativele și să luăm decizia cea mai bună pentru completarea magazinelor din Vitantis Shopping Center si optimizarea mixului de chiriași”.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}