mediaTRUST prezintă vizibilitatea brand-ului eMAG în mediul online, după anunțul oficial al reprezentaților companiei cu privire la eroarea tehnică înregistrată în perioada Black Friday.
Astfel, în perioada 24 noiembrie 2014, ora 10:00 – 25 noiembrie 2014, ora 14:00, eMAG a înregistrat 1.270 de mențiuni în mediul online dintre care 600 au fost înregistrat pe Facebook, 325 de mențiuni pe site-urile de știri, 230 de mențiuni pe Twitter și 115 de mențiuni pe bloguri.
Despre raport
Analiza a luat în calcul peste 2000 de publicații on-line, conturile publice de Facebook şi Twitter ale utilizatorilor români și peste 30.000 de bloguri şi forumuri.
Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.
Bucuresti, 25.11.2014
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Damian Drăghici a compus coloana sonoră pentru filmul „Țăndări”
„Cum l-am prins pe criminal” - sezonul 4 are premiera în ianuarie pe AXN Spin
35 de ani de la emisia primului post independent din România - UNIFUN RADIO BUCUREȘTI
Ce să urmărești pe Max în luna ianuarie
Thrillerul epic SF ALIEN: ROMULUS, produs de Studiourile 20th Century, va fi disponibil din 15 ianua...
Substanța / The Substance - o experiență viscerală cu Demi Moore, acum în cinematografele din Români...
Morgane, geniul investigațiilor are parte de o sarcină (la propriu) neașteptată în sezonul 4, difuza...
Premiera NCIS: Anchetă militară - sezonul 19, noi episoade din seriale polițiste și filme multipremi...