mediaTRUST prezintă vizibilitatea brand-ului eMAG în mediul online, după anunțul oficial al reprezentaților companiei cu privire la eroarea tehnică înregistrată în perioada Black Friday.
Astfel, în perioada 24 noiembrie 2014, ora 10:00 – 25 noiembrie 2014, ora 14:00, eMAG a înregistrat 1.270 de mențiuni în mediul online dintre care 600 au fost înregistrat pe Facebook, 325 de mențiuni pe site-urile de știri, 230 de mențiuni pe Twitter și 115 de mențiuni pe bloguri.
Despre raport
Analiza a luat în calcul peste 2000 de publicații on-line, conturile publice de Facebook şi Twitter ale utilizatorilor români și peste 30.000 de bloguri şi forumuri.
Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.
Bucuresti, 25.11.2014
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Disney+ anunță că noul serial „Războiul Stelelor: Echipajul de bază” are premiera mai devreme, pe 3 ...
Boat Rocker anunță „Dino Ranch: Exploratorii Insulei” cu CBC/Radio-Canada și Warner Bros. Discovery ...
Noutățile lunii decembrie la National Geographic și National Geographic Wild
Noutățile lunii decembrie la Disney Channel și Disney Jr.
Campanii de testare și teme incitante în a 29-a ediție a competiției SuperBlog
Creează amintiri de neuitat alături de ediția festivă a revistei GOOD FOOD - Masa de Crăciun și de A...
Disney Channel anunță premiera unui nou episod special „Lumea Miraculoasă - Londra: Viitor Incert”
Ar trebui un împărat să inspire invidie sau milă? Viasat History prezintă Viețile secrete ale împăra...