Vivre, principalul retailer online de mobilier și decorațiuni din România și Europa de Est, a anunțat oficial data de lansare a celui mai așteptat eveniment online al toamnei – Black Friday va începe joi seara, pe 14 noiembrie, și se va încheia luni la prânz, pe data de 18 noiembrie.
Pentru a susține volumul de vânzări preconizat în perioada campaniei, valoarea totală a stocului de produse achiziționat la prețuri speciale ajunge la 10 milioane de euro.
“Anual, Black Friday aduce între 10 – 15% din cifra de afaceri Vivre. Pregătirile pentru ediția din acest an au început din timpul verii, de la alegerea celor mai potrivite produse pentru fiecare piață, continuând cu scalarea site-ului pentru a susține traficul, până la eficientizarea infrastructurii online și a resurselor logistice. În perioada campaniei, 14 – 18 noiembrie, preconizăm un total de 2 milioane de utilizatori unici și peste 4 milioane vizite pe site. Targetul propus pentru anul acesta este creșterea cu 50% a veniturilor înregistrate în 2018, ceea ce înseamnă un total de peste 5 milioane de euro tranzacționat în toate cele 9 țări în care suntem prezenți. Având în vedere trendul pieței, estimăm că majoritatea comenzilor va face parte din categoriile Mobilier, Textile, Covoare și Decorațiuni, dar observăm o creștere semnificativă a cererii pentru produsele de lifestyle, precum ceasuri, genți și cosmetice”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing Vivre.
În cadrul campaniei de Black Friday, cumpărătorii se vor bucura de cele mai mici prețuri din acest an la mii de produse din toate categoriile prezente pe site: Mobilier, Textile pentru casă și Covoare, Bucătărie și Decorațiuni, Corpuri de iluminat, Baie și organizare, Lifestyle. Campania va fi disponibilă simultan în toate cele 9 țări în care Vivre este prezent: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia.