Vivre, principalul retailer online de mobilier și decorațiuni din România și Europa de Est, a preluat un nou depozit logistic cu o suprafață totală de 6.500 mp utili și o capacitate de aproximativ 9.000 de piese de mobilier de mari dimensiuni.
Valoarea investiției în logistică ajunge la 500.000 euro pentru a susține volumul produselor procesate pentru cele mai așteptate evenimente ale toamnei: Black Sale, campanie care va fi lansată pe data de 9 octombrie și Black Friday care se va desfășura în noiembrie.
Centrele logistice Vivre au fost extinse progresiv în cei 7 ani de la deschidere. Pornind de la un depozit de aproximativ 1.000 mp, în prezent spațiile de depozitare ocupă o suprafață totală de 15.000 mp utili și au o capacitate de 260.000 produse. Valoarea totală a investițiilor în dotări tehnice precum rafturi, echipamente de logistică, manipulare și depozitare, este de 500.000 euro în 2019. Capacitatea de procesare a crescut exponențial, zilnic se rulează în medie 25.000 produse și 4.000 colete. Produse de la aproximativ 6.000 de branduri europene – de la piese de mobilier voluminoase (canapele și fotolii), până la obiecte de mici dimensiuni (decorațiuni și accesorii) – ajung astfel la cei peste 500.000 de clienți unici Vivre.
“În vârfurile de cerere – lunile octombrie, noiembrie și decembrie – când pot fi procesate până la 30.000 de produse pe zi, spațiul de depozitare devine o provocare. Pentru a soluționa acest aspect apelăm la optimizarea spațiului actual și eficientizarea proceselor operaționale, dar și la închirierea temporară a unor centre de depozitare. Anul acesta, noul spațiu preluat are o suprafață totală de 6.500 mp utili și o capacitate de aproximativ 9.000 de piese de mobilier voluminoase (canapele, colțare, dulapuri etc.). Asigurăm transportul comenzilor în funcție de gabaritul produselor prin intermediul firmelor de curierat specializate în livrarea pieselor de mobilier. Momentan colaborăm cu 14 companii de curierat și suntem în negocieri pentru a ajunge la 19 parteneri în următoarea perioadă, întrucât preconizam o creștere semnificativă a volumului de comenzi în perioada campaniilor de Black Sale și Black Friday.”, a declarat Ciprian Sîrbu, Director Logistică Vivre.
Concomitent cu dezvoltările logistice, pregătirile pentru cele mai așteptate evenimente ale toamnei, Black Sale și Black Friday, continua și în mediul online. Între 9 și 14 octombrie va fi disponibilă pe Vivre.ro campania “Black Sale” cu reduceri de până la 75% la zeci de mii de produse. Selecțiile de produse care vor avea prețuri reduse sunt alese din cele peste 5.000 de canapele și fotolii, 3.000 de lenjerii și cuverturi de pat, 8.000 de covoare, 7.000 corpuri de iluminat și peste 20.000 decorațiuni pentru casă și grădină disponibile constant pe site.