Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vitantis Shopping Center in date si cifre – 8 luni de la lansare

Aproximativ 60% din cumpărătorii Vitantis frecventează centrul de la deschidere, 55% petrec peste o oră în centru iar 72% cheltuiesc peste 150 RON la fiecare vizită

Vitantis Shopping Center comunică rezultatele obţinute în urma unui sondaj de opinie, efectuat în perioada aprilie-mai a anului 2009 pe un eşantion de 600 de vizitatori, atât femei cât şi bărbaţi cu vârsta între 20 – 50+, studii medii şi superioare. Chestionarele efectuate au conţinut un set de aproximativ 30 de întrebări, pe baza cărora s-a urmărit realizarea unei baze de date proprii Vitantis Shopping Center şi îmbunătăţirea serviciilor în funcţie de dorinţele vizitatorilor.

Aproximativ 60 % dintre respondenţi au declarat că frecventează Vitantis Shopping Center de la deschidere. Numai în luna mai, numărul celor ce vizitează Vitantis a crescut cu 14%, comparativ cu 15%, procentul celor care au descoperit centrul comercial în ultimele 6 luni. În ceea ce priveşte frecvenţa cu care cumpărătorii vin în Vitantis Shopping Center, 35 % dintre respondenţi vin la cumpărături lunar, 32 % dintre ei au declarat că frecventează săptămânal galeria comercială, 24 % au răspuns că vin bilunar, în timp ce restul de 9 % dintre ei, zilnic.

Primele vizite la Vitantis au fost făcute datorită informaţiilor aflate din fluturaşi, pentru 0,25% dintre cumpărători şi de la prieteni, într-un procent asemănător. Un procent de 70% dintre cei chestionaţi au declarat că au cunoştinţă despre mijloacele de promovare Vitantis Shopping Center.

Peste 50% dintre respondenţi au declarat că frecventează Vitantis pentru că “găsesc de toate “ iar 30% au fost atraşi de atmosfera plăcută creată în centrul comercial. Odată ajunşi aici, aproximativ 55% dintre clienţi petrec peste o oră în galeria comercială iar 72% din totalul consumatorilor cheltuiesc peste 150 RON la fiecare vizită.

Pentru a ajunge la complexul comercial, aproximativ 60% folosesc maşina personală, în timp ce restul folosesc mijloacele de transport în comun. Cât despre mijloacele de transport gratuit oferite de Vitantis Shopping Center, aproximativ 60% dintre respondenţi le cunosc.

Aproximativ 80 % dintre clienţi vin cu prietenii la cumpărături şi participă la evenimentele Vitantis Shopping Center într-o proporţie de peste 70 %. Evenimentele pe care clienţii le doresc cel mai mult sunt concerte şi tombole (fiecare într-o proporţie de aproximativ 30%).

Printre mărcile preferate, cel mai mare procent îl au cele sportive cu 24 % (cum ar fi Intersport). Urmează mărcile de pantofi precum Leonardo (peste 10 %), apoi Kenvelo şi Bamboo, cu 12 % . O altă marcă preferată de clienţii Vitantis Shopping Center este marca Reserved.

În legătură cu mărcile dorite de cumpărători în Vitantis Shopping Center, Vlad Dragoescu, Equest Balkan Properties, declarã: “Studiul realizat de noi la nivel intern a relevat cã printre preferinþele consumatorilor se numãrã Mango, Motivi, Promod, C&A, Deichmann ºi Humanic. În stabilirea mixului comercial pe viitor ºi în aducerea de noi chiriaºi, vom þine cont de preferinþele consumatorilor, acordându-le o deosebitã importanþã”.

În ceea ce priveşte vârsta respondenţilor, 52 % dintre aceştia au peste 40 de ani iar 43 % se încadrează în categoria de vârstă cuprinsă între 20 şi 40 de ani.
După cum era de aşteptat, majoritatea respondenţilor (66 %) sunt angajaţi, 16 % dintre ei sunt pensionari, iar 10 % studenţi. Doar 8 % sunt şomeri. Raportul dintre bărbaţii şi femeile care frecventează Galeria Comercială Vitantis este unul aproximativ egal, femeile venind în centrul comercial într-o proporţie de aproximativ 55 %.

Bucuresti, 18.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.