Aproximativ 60% din cumpărătorii Vitantis frecventează centrul de la deschidere, 55% petrec peste o oră în centru iar 72% cheltuiesc peste 150 RON la fiecare vizită
Vitantis Shopping Center comunică rezultatele obţinute în urma unui sondaj de opinie, efectuat în perioada aprilie-mai a anului 2009 pe un eşantion de 600 de vizitatori, atât femei cât şi bărbaţi cu vârsta între 20 – 50+, studii medii şi superioare. Chestionarele efectuate au conţinut un set de aproximativ 30 de întrebări, pe baza cărora s-a urmărit realizarea unei baze de date proprii Vitantis Shopping Center şi îmbunătăţirea serviciilor în funcţie de dorinţele vizitatorilor.
Aproximativ 60 % dintre respondenţi au declarat că frecventează Vitantis Shopping Center de la deschidere. Numai în luna mai, numărul celor ce vizitează Vitantis a crescut cu 14%, comparativ cu 15%, procentul celor care au descoperit centrul comercial în ultimele 6 luni. În ceea ce priveşte frecvenţa cu care cumpărătorii vin în Vitantis Shopping Center, 35 % dintre respondenţi vin la cumpărături lunar, 32 % dintre ei au declarat că frecventează săptămânal galeria comercială, 24 % au răspuns că vin bilunar, în timp ce restul de 9 % dintre ei, zilnic.
Primele vizite la Vitantis au fost făcute datorită informaţiilor aflate din fluturaşi, pentru 0,25% dintre cumpărători şi de la prieteni, într-un procent asemănător. Un procent de 70% dintre cei chestionaţi au declarat că au cunoştinţă despre mijloacele de promovare Vitantis Shopping Center.
Peste 50% dintre respondenţi au declarat că frecventează Vitantis pentru că “găsesc de toate “ iar 30% au fost atraşi de atmosfera plăcută creată în centrul comercial. Odată ajunşi aici, aproximativ 55% dintre clienţi petrec peste o oră în galeria comercială iar 72% din totalul consumatorilor cheltuiesc peste 150 RON la fiecare vizită.
Pentru a ajunge la complexul comercial, aproximativ 60% folosesc maşina personală, în timp ce restul folosesc mijloacele de transport în comun. Cât despre mijloacele de transport gratuit oferite de Vitantis Shopping Center, aproximativ 60% dintre respondenţi le cunosc.
Aproximativ 80 % dintre clienţi vin cu prietenii la cumpărături şi participă la evenimentele Vitantis Shopping Center într-o proporţie de peste 70 %. Evenimentele pe care clienţii le doresc cel mai mult sunt concerte şi tombole (fiecare într-o proporţie de aproximativ 30%).
Printre mărcile preferate, cel mai mare procent îl au cele sportive cu 24 % (cum ar fi Intersport). Urmează mărcile de pantofi precum Leonardo (peste 10 %), apoi Kenvelo şi Bamboo, cu 12 % . O altă marcă preferată de clienţii Vitantis Shopping Center este marca Reserved.
În legătură cu mărcile dorite de cumpărători în Vitantis Shopping Center, Vlad Dragoescu, Equest Balkan Properties, declarã: “Studiul realizat de noi la nivel intern a relevat cã printre preferinþele consumatorilor se numãrã Mango, Motivi, Promod, C&A, Deichmann ºi Humanic. În stabilirea mixului comercial pe viitor ºi în aducerea de noi chiriaºi, vom þine cont de preferinþele consumatorilor, acordându-le o deosebitã importanþã”.
În ceea ce priveşte vârsta respondenţilor, 52 % dintre aceştia au peste 40 de ani iar 43 % se încadrează în categoria de vârstă cuprinsă între 20 şi 40 de ani.
După cum era de aşteptat, majoritatea respondenţilor (66 %) sunt angajaţi, 16 % dintre ei sunt pensionari, iar 10 % studenţi. Doar 8 % sunt şomeri. Raportul dintre bărbaţii şi femeile care frecventează Galeria Comercială Vitantis este unul aproximativ egal, femeile venind în centrul comercial într-o proporţie de aproximativ 55 %.
{mosloadposition user10}