Compania Vitacom Electronics, lider pe piața din România în distribuția de produse și accesorii electronice, lansează campania Back to School. Aceasta aduce reduceri semnificative la o gamă largă de produse și vor fi disponibile în magazinele din Cluj-Napoca, Braşov, Bucureşti, Timişoara, Iaşi, Oradea, Bacău şi Arad. Campania Back to School se va desfăşura în perioada 12-17 septembrie. Astfel, elevii care vor veni în magazin cu un carnet de elev valid vor primi o reducere de 25% la produsele speciale pentru ei.
Promoţiile includ mai multe categorii de produse, cum ar fi audio-video, IT&C, decoraţiuni, cabluri şi conectică, prelungitoare și produse de iluminat. Prin urmare, tot ce îi poate fi necesar unui elev sau student pentru a putea învăţa în cele mai bune condiţii. Sloganul acestei campanii care vine în sprijinul elevilor este „Copiii reprezintă viitorul, iar noi investim în viitor” și reflectă determinarea pe care Vitacom o are în susținerea noii generații care, în următorii ani, va influența foarte mult societatea.
De asemenea, în perioada menţionată, clienţii care vor cumpăra produse în valoare de cel puţin 100 de lei vor primi o reducere de 25% la anumite categorii selectate. Această a doua campanie de reduceri este concepută pentru a sărbători și 25 de ani de activitate a companiei Vitacom Electronics. Totodată, în octombrie, Vitacom va organiza și campania „Back to University“ destinată studenților.
Compania a fost înființată în 1991 cu o investiţie de 100.000 de lei (echivalentul a 1.300 de dolari sau 13-14 salarii lunare medii nete), iar primul punct de lucru a fost deschis în 1995 în Bucureşti. A urmat un altul în Timişoara și trei ani mai târziu, în 1998 Vitacom a pornit construcţia unui sediu de 550 de metri pătrați în Cluj- Napoca. Lista actuala mai cuprinde și orașele Braşov, Brăila, Iaşi. În primul semestru al anului 2016, Vitacom Electronics a înregistrat o cifră de afaceri de 4,1 milioane euro, cu 13,5% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.