În magazinele Vitacom Electronics va avea loc a doua campanie de toamnă, Back to University, care aduce reduceri semnificative la o gamă variată de produse. Aceasta se adresează studenților și se desfășoară în perioada 2 – 7 octombrie în punctele de desfacere din întreaga țară: Cluj, Braşov, Bucureşti, Timişoara, Iaşi, Constanța, Bacău şi Arad.
„Cu ajutorul campaniei Back to University venim în întâmpinarea studenților, o categorie de clienți care ne vizitează tot mai des în această perioadă. Știm că începe anului universitar, tocmai de aceea ne-am propus să suplimentăm stocurile și să propunem oferte pentru produsele necesare celor care se întorc la facultate. Ne dorim întotdeauna să fim proactivi în relația cu clienții noștri și căutăm soluții prin care să le venim în ajutor și, de această dată, să le facilităm cumpărăturile de început de an universitar”, a declarat Aviva Vita, director de marketing, Vitacom Electronics.
Campania presupune că studenții care fac achiziții din magazinele Vitacom vor beneficia de o reducere de 20% la cumpărături de minimum 50 lei (TVA inclus), dacă prezintă la punctele de plată carnetul de student. În campanie intră produse din categoriile: prelungitoare, decorațiuni, cabluri și conectică, IT&C, audio video, produse pentru casă, hobby și auto, dar și produsele de iluminat și piese de schimb. Produsele care au făcut parte din fiecare campanie au fost alese special pentru nevoile fiecărei categorii de clienți.
Campania este disponibilă doar în magazinele fizice Vitacom și nu este valabilă pentru achiziții online. În perioada următoare, Vitacom va desfășura și o campanie care se va adresa persoanelor vârstnice.