PRIME România vă invită pe 24 Martie 2018 la cel mai nou eveniment al asociației, „Visually Speaking: Bridge between Cultures”, ce va avea loc la 55Jazz (Strada Cornul Caprei nr. 55), începând cu ora 14:00.
Visually Speaking dorește să îmbine pasiunea pentru domeniul Comunicării cu cea pentru Art Design, în cadrul unei conferințe interactive. Tema acestei ediții este „Bridge between Cultures”, prin care dorim să punem accentul pe diferențele culturale sau de altă natură care se reflectă în producțiile creative, atât în publicitate, cât și în alte industrii (film, teatru, muzică).
Evenimentul nostru se adresează în special studenților de la Comunicare și Relații Publice, Jurnalism, Publicitate, Arte Plastice, Arhitectură și în general persoanelor pasionate de grafică, ilustrație și artă.
Visually Speaking reprezintă o idee inovatoare la adresa conferințelor dedicate studenților, îmbinând elemente îndrăgite de tinerii pasionați de artă: cadru relaxant, atmosferă plăcută, subiecte actuale, posibilitatea de a învăța despre Art Design într-un mod inedit alături de invitați pasionați și dedicați profesiei lor. Pe de-o parte, un eveniment simplu, ce se întinde pe aproximativ 3 ore, iar pe de altă parte, creativ și actual, deoarece domeniul Art Designului a devenit din ce în ce mai căutat și apreciat de la an la an.
Prima ediție a evenimentului aduce două nume cunoscute din lumea creativă, mai exact Raluca Circo (Head of Art independent în cadrul Jazz Communication) și Miruna Dumitrescu (Copywriter la Jazz Communication).
Cine sunt ele și prin ce se remarcă?
Miruna a bifat două prezențe de locul 1 în topul ADC în lunile octombrie și noiembrie ale anului trecut. Tânără mărturisește că are o pasiune „exagerată” pentru publicitate, începându-și relația cu Advertising-ul încă de la vârsta de 19 ani. Primii păși creativi i-a făcut în The Group, fiind urmați de Senior Interactive, Mullen Lowe Profero, Leo Burnett și, după 5 ani de digital, întorcăndu-se în ATL, alături de Jazz.
De cealaltă parte, Raluca, cu 7 ani de experiență în comunicare vizuală și craft în agenții precum Leo Burnett, MRM//McCann, este de părere că design-ul ar trebui să fie eficient, frumos și interactiv, modul în care aceasta privește designul campaniilor ținând mereu de capacitatea sa de a se atașa de anumite idei și mai puțin de a-și explică intenția grafică.
Așadar, în cadrul unei conferințe interactive, invitatele noastre vor analiza afișe sau alte producții publicitare atât din punct de vedere vizual, cât și al conținutului acestora. De asemenea, ele vor împărtăși participanților mici secrete și trucuri din departamentul de Creație al unei agenții. De ce am ales un Art Director și un Copywriter? Fiindcă am considerat că aceasta ar fi cea mai bună modalitate prin care să ilustrăm colaborarea, munca și îmbinarea creativității ambelor părți, pentru a fi realizate, în final, cele mai bune execuții.
Participanții noștri vor fi premiați de către sponsorii acestei ediții, Romanian Art&Craft și Rembrandt Art Centre. Proiectul este susținut și de către BestPrint și 55Jazz.
Intrarea la Visually Speaking este liberă, iar locurile sunt limitate. Persoanele interesate se pot înscrie prin completarea formularului: https://bit.ly/2DEoB5g, iar evenimentul pe Facebook poate fi accesat aici.
Despre PRIME România
PRIME România este singura asociaţie studenţească de Relaţii Publice şi Comunicare din ţară. Experienţa PRIME înseamnă comunicare strategică, o echipă unită şi 20 de ani de evenimente pentru studenţii pasionaţi de Comunicare.
PRIME este o organizaţie prezentă în mai multe ţări europene printre care: România, Slovenia, Italia şi Spania.
Sponsori: 55Jazz, Romanian Art&Craft, Rembrandt Art Centre.
Parteneri media: IQool, IQads, Advertising4U, PRwave, Stiri.ong, IubescStudentia, GoingOut, VinSiEu, Ctrl-D, Smark, The Institute.