Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Visa Europe lanseaza prima campanie de informare in Romania

Printr-o promoţie derulată la nivel naţional şi o campanie amplă de comunicare, Visa Europe îşi propune să promoveze în România beneficiile utilizării cardurilor şi să arate cum acestea pot face viaţa mai uşoară.

În această săptămână, Visa Europe lansează prima campanie în România cu scopul de a informa posesorii de carduri despre beneficiile cardurilor şi pentru a promova utilizarea acestora la comercianţi. Campania din România face parte din campania europeană de brand desfăşurată sub tema “Viaţa merge mai uşor cu Visa”.

Scopul întregii campanii este de a îi face pe românii posesori de carduri să conştientizeze beneficiile unor asemenea produse, amintindu-le că pot folosi cardurile Visa la majoritatea magazinelor din ţară şi că plata cu un card Visa este mult mai ieftină şi mai convenabilă. De fapt, la utilizarea cardurilor Visa direct la comercianţi comisionul este zero. Acest lucru face ca viaţa clientului să fie mult mai uşoară dar şi mai sigură pentru că nu mai este nevoie să poarte numerar la el.

Campania media, care se va desfăşura până la sfârşitul lunii aprilie, conţine un mix de activităţi, printre care se numără publicitatea în presa scrisă, outdoor, în interiorul supermarket-urilor şi la benzinării. În a doua parte a campaniei, începând cu 1 aprilie, Visa Europe va derula o promoţie bazată pe conceptul "Câştigă zilnic cu Visa". Promoţia va fi difuzată sub forma unei reclame de 30 de secunde la radio, în reţeaua Kiss FM, dar va fi comunicată şi în presa scrisă şi online. De asemenea, băncile membre Visa vor promova această campanie prin intermediul propriilor canale. Până la finalul lunii mai, deţinătorii de carduri Visa vor putea câştiga zilnic 2 premii în valoare de 600 RON fiecare, doar folosindu-şi cardurile pentru orice cumpărături.

“Scopul campaniei este de a încuraja clienţii să considere cardurile Visa ca fiind parte din cotidian şi de a-i face conştienţi de beneficiile folosirii cardului la cumpărături. Ne-am propus să atragem atenţia şi asupra diferitelor locaţii în care oamenii îşi pot folosi cardurile, pentru cumpărăturile zilnice”, a declarat Mariano Dima, Vice-preşedinte Executiv, Marketing & Payment Solutions, Visa Europe.

Pe lângă aceste activităţi, Visa a lansat un nou site special pentru piaţa din România. Website-ul www.visa.ro va furniza informaţii practice şi utile despre diferitele tipuri de carduri Visa disponibile şi cum să alegi tipul de card corespunzător nevoilor fiecăruia. Site-ul va oferi în plus sugestii şi sfaturi referitoare la folosirea în siguranţă a cardului şi include o secţiune dedicată noii campanii publicitare.

Bucuresti, 18.03.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.