Visa Europe a lansat începând cu data de 1 iunie1 cea mai recentă campanie de comunicare în 19 ţări, inclusiv în Marea Britanie, Franţa, Polonia, Spania, Italia și Germania. Campania "Merge rapid cu Visa" urmăreşte creşterea notorietății şi încrederii privind noile tehnologii Visa utilizate pentru plăţi contactless, cu telefonul mobil şi online, şi va putea fi vizualizată de aproximativ 300 de milioane de persoane din întreaga Europă.
În cei şase ani de la lansarea campaniei de referinţă "Viaţa merge mai ușor cu Visa", cheltuielile efectuate cu carduri Visa în Europa au crescut de la 883 miliarde euro la 1.300 miliarde euro. Astfel, 1€ din fiecare 6,75€ cheltuiţi în Europa este în prezent pe un card Visa, comparativ cu 1€ din fiecare 9€ înainte de lansarea campaniei. În acest interval de timp, valoarea mărcii Visa a atins un maxim istoric şi a devenit în premieră una dintre primele 10 cele mai valoroase mărci din lume, potrivit studiului Brand Z 2013.
De asemenea, Visa a devenit unul dintre principalii lideri în domeniul plăţilor online, cu telefonul mobil şi contactless, iar sumele cheltuite online cu cardurile Visa în Europa în 2012 au depăşit pentru prima dată pragul de 200 miliarde de euro, în creştere de 16% faţă de anul precedent.
Visa s-a transformat dintr-o companie a cărei activitate era orientată spre carduri într-un lider în domeniul tehnologiei, iar campania de comunicare a creat o platformă solidă şi expresivă pentru creșterea notorietății în rândul consumatorilor și stimularea adoptării noilor servicii de plăți. Inovaţia este elementul central al noii campanii, care prezintă clienţilor noile servicii Visa, cu scopul de a crește încrederea în utilizarea acestora. Campania se concentrează pe ceea ce simt clienţii atunci când folosesc cardurile Visa – siguranţă, încredere şi agilitate – şi îi încurajează să păşească în noua lume a plăţilor, care le face viaţa mai uşoară, mai rapidă şi mai activă.
Campania se derulează pe diverse medii, inclusiv la TV și pe canale online şi outdoor.
Campania are trei obiective principale:
· Creşterea notorietății şi încrederii privind noile tehnologii de plată Visa, încurajând consumatorii să utilizeze servicii de plăţi contactless, cu telefonul mobil şi online.
· Consolidarea brandului Visa
· Susţinerea reputației Visa de pionier în domeniul inovației
Campania încurajează posesorii de carduri să depăşească graniţele metodelor de plată tradiţionale, prin utilizarea tehnologiilor Visa pentru plăţile contactless, cu telefonul mobil şi pe internet. Campaniile derulate în fiecare ţară sunt concepute astfel încât să reflecte prezenţa noilor tehnologii de plată pe piaţa respectivă.
"Visa oferă consumatorilor o varietate de noi metode de plată, iar campania promovează uşurinţa utilizării inovaţiilor noastre în domeniul plăţilor – oriunde ai fi şi oricum ai vrea să plăteşti. Noua campanie vorbeşte despre impresiile pozitive generate de utilizarea acestor noi produse şi servicii, iar în spotul TV exemplificăm toate acestea arătând modul în care un bunic care se grăbeşte să sărbătorească naşterea nepotului său devine nu doar mai rapid şi mai agil, ci şi mai tânăr prin utilizarea noilor tehnologii de plăți. Campania ne-a permis să avem o abordare consecventă în comunicare de mai bine de cinci ani, iar aceasta este apreciată de consumatori şi sperăm că noua variantă va fi primită la fel de bine precum campaniile precedente", a declarat Mariano Dima, director de marketing al Visa Europe.
1 Datele de lansare sunt diferite în Franţa, Israel şi Elveţia.