din Romania, in cadrul studiului realizat de Reader’s Digest
Visa a fost aleasă „cea mai de încredere marcă de carduri de credit” în cadrul studiului internaţional realizat de revista Reader’s Digest în rândul abonaţilor săi din Europa. Visa a fost desemnată „Marcă de Încredere” în domeniul cardurilor în 14 ţări, inclusiv România.
„Pentru al unsprezecelea an consecutiv, cititorii Reader’s Digest au votat Visa drept cea mai de încredere marcă de carduri de credit din Europa," a declarat Cătălin Creţu, Director General, România, Visa Europe. „Visa este una dintre cele mai renumite şi respectate mărci din lume, iar această distincţie reprezintă un feedback important din partea posesorilor de carduri. În aceste momente de dificultăţi economice, în special, când încrederea în numeroase mărci a avut de suferit, clienţii ne-au oferit o satisfacţie deosebită continuând să poziţioneze, cardurile noastre de debit și de credit drept cele mai de încredere carduri."
Visa Europe îşi menţine estimarea de creştere de două cifre în 2011, tranzacţiile procesate în primul trimestru înregistrând o creştere de 22,6% faţă de anul precedent, cu o creştere de bază de 10,6%. Se continuă astfel tendinţa de creştere raportată de Visa Europe în luna ianuarie a acestui an privind rezultatele financiare din 2010, când a anunţat şi investiții în tehnologii de plată în valoare de 1 miliard de euro de la înfiinţarea Visa Europe în 2004.
Astfel, Visa Europe va investi anual 100 milioane euro în vederea lansării plăţilor mobile şi a noii extinderi pe segmentul comerţului electronic.
Studiul Reader’s Digest privind cele mai de încredere mărci europene analizează o gamă largă de categorii de produse, de la analgezice la electrocasnice şi carduri. După identificarea celor mai de încredere mărci, participanţii la studiu le evaluează pe baza următoarelor criterii: calitate, valoare, imagine şi înţelegerea nevoilor clienţilor.
Studiul s-a bazat pe chestionare cu întrebări deschise trimise prin poştă către 33.000 de persoane din 16 ţări europene, inclusiv Croaţia şi Slovenia (nou intrate în grup, în 2011). În România, chestionarul a fost trimis unui număr total de 7.000 de persoane, iar rata de răspuns a fost de 21,4%.