Producătorul german de unelte, echipamente și accesorii pentru îngrijirea grădinii, GARDENA, comunică și în 2012 prin agenția de publicitate Violet.
Campania este derulată pe TV, pentru o perioadă de două luni, începând cu 28 martie, iar mixul de stații cuprinde posturi de televiziune precum Antena 1, Antena 3, România tv și Discovery.
Dezvoltarea acestei campanii are drept obiective, creșterea awareness-ului brandului și stimularea vânzărilor, comunicarea fiind una informativă, menită să transmită beneficiile alegerii produselor GARDENA.
Violet Advertising este o agenţie de publicitate full service, înfiinţată în anul 2001, cu acţionariat 100% românesc. Clienţii agenţiei sunt: Cinema City, Cramele Recaş, Dole, Gardena, Kauf.ro, Mapei România, Maxbet, Real Hypermarket, Springtime şi alţii.
De la fondarea ei, în 1961, GARDENA s-a dezvoltat dintr-o companie mică de comerţ cu unelte pentru grădină, într-un producător care acoperă o gamă completă de produse pentru îngrijirea grădinii, constând în sisteme de irigaţii automate și diverse accesorii pentru udare, pompe și hidrofoare, articole pentru construirea și decorarea iazurilor de grădină, îngrijirea gazonului, îngrijirea copacilor şi arbuştilor, unelte pentru cultivarea solului. Astăzi, GARDENA este marca lider în Europa în produse de calitate superioară pentru grădinărit, cu export în peste 100 de ţări din întreaga lume.