Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Violet for Cinema City

Violet şi Cinema City şi-au propus să facă cinema-ul accesibil tuturor în această vară. Pentru aceasta au realizat campania „Premii pentru toată lumea”, cu 500.000 de cadouri pentru toţi spectatorii care cumpără un bilet la Cinema City în perioada 15 iulie – 31 august, plus şansa de a câştiga, la final, o maşină.

Ce a ieşit se vede prin tot oraşul. Pentru vizual s-a creat cel mai mare ‘card’ câştigător: un ecran de cinema răzuibil, alături de sugestivul „Premii pentru toată lumea”. Pe radio şi TV au fost adresate întrebări numai bune de emisiuni de cultură generală, cu răspunsurile pe cinemacity.ro, iar vârful de lance al campaniei este outdoor‑ul neconvenţional din Piaţa Unirii, o cutie uriaşă de popcorn din care se arată marele premiu, o Toyota Auris. Daca aveţi drum pe acolo, vă rugăm să nu mâncaţi floricelele!

Vara este plină de premii şi de premiere la cinema, aveţi toate motivele să mergeţi la film!

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:
Din partea Cinema City – Marketing Specialist: Ela Siromascenko.
Din partea Violet – Account Manager: Adriana Tudoran, Art Director: Bogdan Patriche, Copywriteri: Răzvan Pascu şi Mihai Şerban.

Bucuresti, 08.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.