Violet şi Cinema City şi-au propus să facă cinema-ul accesibil tuturor în această vară. Pentru aceasta au realizat campania „Premii pentru toată lumea”, cu 500.000 de cadouri pentru toţi spectatorii care cumpără un bilet la Cinema City în perioada 15 iulie – 31 august, plus şansa de a câştiga, la final, o maşină.
Ce a ieşit se vede prin tot oraşul. Pentru vizual s-a creat cel mai mare ‘card’ câştigător: un ecran de cinema răzuibil, alături de sugestivul „Premii pentru toată lumea”. Pe radio şi TV au fost adresate întrebări numai bune de emisiuni de cultură generală, cu răspunsurile pe cinemacity.ro, iar vârful de lance al campaniei este outdoor‑ul neconvenţional din Piaţa Unirii, o cutie uriaşă de popcorn din care se arată marele premiu, o Toyota Auris. Daca aveţi drum pe acolo, vă rugăm să nu mâncaţi floricelele!
Vara este plină de premii şi de premiere la cinema, aveţi toate motivele să mergeţi la film!
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:
Din partea Cinema City – Marketing Specialist: Ela Siromascenko.
Din partea Violet – Account Manager: Adriana Tudoran, Art Director: Bogdan Patriche, Copywriteri: Răzvan Pascu şi Mihai Şerban.