Violet semnează noua campanie Sânge De Taur şi lansează, împreună cu Domeniile Viticole Tohani, un concept total nou de băutură alcoolică pe piaţa din România. La granitele dintre alcopop si vin, STF, adică “Sange de Taur Forte” şi nu altceva, este cel mai tânăr şi mai nonconformist brand din portofoliul Tohani.
“Ideea ne-a venit în noiembrie, lucrând pe un brief la Sânge De Taur şi am rămas plăcut surprinşi, că echipa clientului, deşi astepta doar o campanie “la Sânge” a aprobat aproape imediat un brand extension!” declară Andrei Gurău, Concept Writer la Violet.
Rolul strategic al variantei Forte rămâne, promovarea şi revitalizarea brandului mamă – Sânge De Taur. Campania are obiectivul de a readuce în mintea consumatorilor, sloganul consacrat “Bun pentru femei, dacă-l beau bărbaţii”, care a asigurat succesul de până acum al mărcii. Din acest motiv, chiar dacă nu găsim încă STF pe toate rafturile, principalul suport media al campaniei este Tv-ul. Spotul are în prim plan, Sânge De Taur şi este difuzat din 12 martie, timp de 8 săptămani pe principalele posturi naţionale.
“Cum inovatia în piaţa vinului nu este o preocupare nouă pentru noi, la Tohani, mărturie stând chiar Sange De Taur şi acest proiect a fost gândit de la gust pâna la acţiunile de marketing, să rescrie cât mai multe dintre reguliile categoriei “vin” declară Marian Creţu, Directorul Comercial Domeniile Viticole Tohani.
Sânge De Taur Forte ţinteşte un segment dificil şi interesant de consumatori pentru piaţa vinului – tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani, pe care îi “atacă” pe canalul Horeca. STF ne prezintă vinul într-o formă complet nouă: se bea direct din sticla de 250ml şi oferă 12% alcool, la un preţ comparabil cu cel al berii la 330 ml. “Mai exact, intenţionăm să creăm cea mai populară băutură de club, iar timpul va arata că am avut şi de această dată o intuiţie bună”, afirmă Dl. Virgil Mândru, Preşedintele Domeniile Viticole Tohani.
“Pe langă energia echipei client-agenţie, care a creat acest produs aproape peste noapte”, ne spune Bogdan Lupu, General Manager al Violet, “STF se mai bazează pe nişte atuuri intrinseci, în care eu cred foarte mult: plăcerea “vinovată” a gustului de must, acidulaţia potrivită, after taste-ul foarte lung şi reconfortant şi da, normal, numele, care face toţi banii.”
Chiar pe numele intrigant s-a bazat şi strategia pentru prima fază a campaniei, teasing-ul, desfăşurat în principal pe Facebook şi susţinut prin actiuni BTL desfăşurate în Regie: “WTF is STF?”
Revealing-ul şi totodată lansarea produsului au avut loc pe 25 februarie, în clubul Princess, în cadrul unei petreceri-monstru, în spiritul STF, găzduite de MC-ul Cosmina Pasarin şi condimentate cu numeroase surprize şi mult Entertainment.
Noua campanie Sânge De Taur şi lansarea STF marchează începutul colaborării dintre Domeniile Viticole Tohani şi Violet, parteneriat care presupune asigurarea serviciilor de planificare strategică, creaţie, media şi Btl de către agenţia membră Comvort Group.
Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din:
Violet Advertising: Răzvan Mihai – Creative Director, Alexandru Filoteanu – Art Director, Andrei Gurău – Concept Writer, Andreea Matei – Account Director, Valeria Spilcea – Account Manager, Cezara Grăjdeanu – Account Manager.
Casa de producţie: Zoom Film
Producător: Alina Rontescu
Regizor: Bogdan Holbura
Domeniile Viticole Tohani: Marian Creţu – Director Comercial, Corina Iorga – Brand Manager.
Violet Advertising este o agenţie de publicitate full-service, înfiinţată în anul 2001, cu acţionariat 100% românesc. Clienţii agentiei sunt: AutoMat, Cinema City, Dole, Domeniile Viticole Tohani, Gardena, Real Hypermarket, Mapei, Maxbet, Metro şi alţii. Din 2007, Violet Advertising este membru Comvort Group.