Vinurile Purcari – apreciate de peste 185 de ani, de la curtea ţarilor ruşi pana la Casa Regală a Angliei – sunt noul sponsor al emisiunii MasterChef, show-ul culinar cu audienţe record de 4 milioane de telespectatori pe PRO TV. Vinurile Purcari completează astfel bucătăria show-ului culinar MasterChef şi vin să stimuleze înca o dată creativitatea participanţilor.
Concurenţii îşi vor putea îmbogăţi preparatele cu vinurile regale Negru de Purcari Anniversary Edition, Roșu de Purcari, Alb de Purcari, vinuri de soi Rară Neagră de Purcari, Cabernet-Sauvignon de Purcari, Merlot de Purcari, Pinot Noir de Pucari, Rose de Purcari, Chardonnay de Purcari, Sauvignon de Purcari, Pinot Gris de Purcari și vinul de desert Purcari Icewine.
Calitatea vinurilor Purcari a fost premiată cu peste 80 de distincţii la cele mai prestigioase concursuri internaţionale, marca Purcari, fiind cel mai scump brand privat din Republica Moldova, estimat la 17 milioane de dolari, potrivit studiului realizat de agenţia de rating din Ucraina, MPP Consulting. Vinurile Purcari sunt apreciate pe trei continente, în peste 30 de țari ale lumii: România, Rusia, Germania, Japonia, Statele Unite.
Noul sezon MasterChef incepe la PRO TV în 5 martie. “Am hotărât să susţinem MasterChef deoarece emisiunea reunește oameni pasionați de arta culinară, pentru care bucătăria este o reală bucurie, nu o meserie și care, prin talentul, inventivitatea și plăcerea de a găti își pot schimba vieţile. Vinul bun este un cântec de suflet, o artă moștenită din vremurile de legendă. Prin asocierea cu MasterChef, Vinăria Purcari împărtășește pasiunea și tandemul vinului cu adevarata artă culinară”, potrivit Victor Bostan, CEO Vinăria Purcari.
Rămâneți la curent cu noutățile despre vinurile Purcani pe site-ul www.purcari.md, dar și prin pagina www.facebook.com/purcari.
În România, vinurile Purcari sunt promovate cu succes de către importatorul exclusiv Crama Ceptura.