înainte de Sărbători
Politica de distribuţie adoptată de Cramele Recaş pentru perioada Sărbătorilor se axează pe atragerea consumatorilor care apreciază vinul de calitate
Vânzările ridicate ale Cramelor Recaş, din ultimele 3 luni, au diminuat stocul de vin, şi au creat o situaţie critică, existând riscul ca începând cu luna decembrie, în multe magazine să nu mai poată fi achiziţionate vinurile companiei.
Această situaţie a determinat o schimbare de strategie, decizia luată fiind anularea promoţiilor programate pentru sfârşitul de an în marile magazine. Cu toate acestea, producătorul de vinuri bănăţean a decis să menţină acelaşi nivel al preţurilor. “Am luat decizia de a nu majora preţurile, pentru că acest lucru nu ar fi fost corect faţă de consumatori.”, declară, Philip Cox, Director Comercial Cramele Recaş. Păstrarea aceluiaşi plafon al preţurilor, va face însă ca anul acesta, consumatorii de vinuri de la Cramele Recaş să nu mai beneficieze de obişnuitele reduceri sau pachetele de vinuri cu gratuitate.
Vânzările vinurilor Recaş au crescut, datorită evoluţiei numărului de magazine în care au fost distribuite, şi în acelaşi timp, a intensificării prezenţei în zone noi, precum Moldova. “Cramele Recaş doreşte să rămână un producător care pune accentul pe calitate înainte de orice altceva. Avem o suprafaţă de 700 de hectare, iar scopul nostru nu este să vindem mai mult decât producem, ci să îmbunătăţim în permanenţă calitatea vinurilor pe care le oferim consumatorilor” continuă Philip Cox.
Acestă situaţie se va remedia odată cu punerea în vânzare a primelor loturi de vin din recolta 2006, preconizată pentru luna ianuarie a anului 2007.
Orientarea publicului consumator spre vinurile de calitate, demonstrează un proces de maturizare a pieţei de vinuri din România care înregistrează o schimbare a preferinţelor spre segmentul vinurilor seci, tinere, cu aromă fructuoasă.
Bucuresti, 12.12.2006
{mosloadposition user10}