Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vinul bun se bea la GoodWine!

A mai ramas doar o lună pana la lansarea  Târgului Internaţional de Vinuri “GoodWine” .

3 septembrie, Bucuresti- Proactive Business Communication, în parteneriat cu agenţia de publicitate AD(D)VERITAS, lansează în perioada 2-4 octombrie a.c. prima ediţie a Târgului Internaţional de Vinuri “GoodWine”.

Evenimentul va avea loc la World Trade Plaza- Hotel Pullman din Bucureşti şi reuneşte producători, distribuitori şi importatori de vinuri premium din Romania, dar si producatori renumiti din străinatate. Târgul se adresează publicului pasionat de vin, care va avea oportunitatea de a degusta cele mai premiate si noi vinuri, precum şi de a participa la showurile gastronomice din cadrul evenimentului.

Inca de la prima editie, Goodwine isi propune sa devina cel mai important targ de vinuri B2B din Romania, care sa reuneasca specialisti, reprezentanti HORECA si colectionari, avand loc evenimente dedicate, lansari de vinuri si seminarii, iar  somelieri de renume vor sustine prelegeri si vor organiza degustari de vin.

Partenerul Oficial al Târgului Internaţional Goodwine 2009 este Raiffeisen Bank. “ Motivul pentru care noi, ca instituţie financiară, sprijinim astfel de evenimente este unul simplu: credem în România şi în valorile ei.", Marinel Burduja, Prim-Vicepreşedinte Raiffeisen Bank.
 
Evenimentul se desfasoara in Parteneriat cu Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale. Partenerul Principal al evenimentului este ARTE & VINO, importator de vinuri nobile care a introdus in Romania un nou standard in prezentarea si comercializarea vinurilor premium.
Până la această dată sunt inchiriate peste 70% din standurile Târgului, fiind prezenti atât producători autohtoni cât şi producători de vinuri din Italia, Slovenia şi Chile.

Angelica Iva,  director Proactive Business Communication, declară: “GoodWine BUCURESTI 2009 reprezintă, pentru expozanţi, un cadru oportun îmbogăţirii contactelor de afaceri, dar şi o ocazie de a-şi prezenta oferta către un public bine targetat, cunoscător şi interesat. Pentru vizitatori, Târgul este un prilej de a vedea, degusta, compara şi alege produsele prezentate în oferta expozanţilor. Participantii la eveniment vor găsi în această atmosferă locul ideal pentru închegarea de relaţii de business direct cu producătorii de vinuri”.

Bucuresti, 03.09.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.