Revista Biz lanseaza in 8 septembrie 2010 “Top 50 cele mai puternice branduri romanesti”, studiu de piata realizat de Unlock Market Research. Rezultatele studiului vor fi baza unei carti ce va fi lansata in cadrul evenimentului BrandRo, conferinta cu practicieni de top despre prestigiul marcilor si istoria brandingului in Romania. Evenimentul este un forum Biz si are loc la Hotel Novotel, Bucuresti. Mai multe informatii se gasesc la www.bizforum.ro/brandro.
Intr-o perioada in care discutiile declansate de brandul de tara pun profesionalismul demersului de branding romanesc sub semnul intrebarii, Biz are initiativa realizarii unui proiect editorial unic ce analizeaza performanta si forta brandurilor comerciale autohtone. Mărcile romanesti puternice au meritul de a nu se fi abătut de la viziunea lor, de a nu se fi plafonat si de a se fi reinventat pentru a face fata unui context concurential invadat de mărci internationale puternice. Ele sunt branduri ale caror povesti de succes devin iconice si ce pot ajunge sa contureze brandul de tara al Romaniei.
“In topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti veti descoperi multe dintre brandurile care v-au marcat copilaria, tineretea si care va sunt alaturi zi de zi” spune Marta Usurelu, redactor sef revista Biz.
Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research declara: „Poveștile de succes ale acestor branduri pot reprezenta o sursa de inspirație pentru crearea de modele autentic romanesti cu care sa ne mândrim si despre care sa vorbim cu încredere si bucurie”
Cartea “ 50 cele mai puternice branduri romanesti” include, pe langa prezentarea fiecaruia dintre cele 50 de branduri romanesti, rezultatele si concluziile analizei Unlock, profilele celor mai importante agentii locale de branding si puncte de vedere ale unor reputati specialisti in branding romani.
Forumul BrandRo – cadrul in care se lanseaza cartea si rezultatele studiului – este primul eveniment Biz din aceasta toamna. Aflat la cea de a doua editie, evenimentul strange laolalta cei mai importanti specialisti in branding, manageri si antreprenori, profesionisti din domeniul marketingului si al publicitatii, lideri de opinie si reprezentanti media.
Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, unul dintre speakerii invitati la BrandRo declara: Cel mai bun sfat pe care il dau brandurilor locale este ca pentru a fi competitive local, sa isi propuna un standard valabil pentru consumatorul global. Putine branduri locale au inteles asta, la adapostul confortabil al unui raft care nu a cerut prea multa straduinta, intr-un boom economic local inflationat de consum.“
Editia din acest an a BrandRo este dedicata analizei strategiilor brandurilor romanesti in lupta lor de diferentiere fata de marile branduri internationale precum si dezbaterilor despre provocarile si oportunitatile pe care momentul actual si contextul global le prezinta. Mai multe informatii despre eveniment se gasesc la www.bizforum.ro/brandro.