Bucuresti, 21 August 2009, „Vinerea reclamelor in Club White”.
Club White deschide sezonul la reclame pe 21 august a.c. Renumitul club-lounge va începe un program interactiv în fiecare vineri pentru pasionații de publicitate. Oaspeții vor lua parte la un spectacol interactiv în cadrul căruia vor viziona reclame din diverse categorii și le vor juriza. Evenimentul este cu intrare liberă, începând cu ora 21.30, terasa putând acomoda un număr de 300 persoane.
Dispunând de un spațiu de 7000 mp într-o locație centrală, pe locul fostului pationoar Floreasca, Club White este cea mai nouă terasă-lounge din capitală, deschisă recent.
Club White abordează un concept lounge ce își îmbie clienții la relaxare. „Complexul dispune pe lângă terasa restaurant și de o piscină ce poate acomoda până la 70 de șezlonguri. Locația este înconjurată de copaci și verdeață, oferind atât o protecție fonică față de bulevardele principale, cât și un nivel ridicat de intimitate”, declară Co-Managerul Clubului Ioan Florea.
„Vinerea Reclamelor în Club White” este un eveniment interactiv ce își propune să antreneze atât comunitatea oamenilor pasionați de publicitate cât și oamenii cărora le face plăcere să urmărească reclame și să își expună părerea.” Vinerea Reclamelor nu va avea un caracter static, ci dimpotrivă va încerca să antreneze oaspeții într-o competiție de jurizare a celor mai bune reclame” afirmă Ștefan Bondoc, Co-Managerul Clubului.
„Vinerea Reclamelor în Club White” va debuta pe data de 21 August și va dura o lună și jumătate, până pe 30 Septembrie. In fiecare vineri seara Club White își va deschide porțile pentru a primii „devoratorii” de publicitate într-o ambianță adecvată.
Dotările clubului permit vizionarea reclamelor pe mai multe ecrane (8 televizoare și 2 videoproiectoare), astfel încât fiecare persoană se va bucura de un confort sporit. Atmosfera jovială va fi întreținută de un MC titrat în crearea experiențelor memorabile pozitive. Evenimentul va consta în proiecția unui număr variabil de reclame pe seară în mai multe calupuri publicitare între care vor exista pauze. La sfârșitul serii oaspetii vor vota reclamele preferate, iar în uma unei tombole se vor desemna cei 4 câștigători ai serii.
Reclamele câștigătoare le vor aduce premii semnificative celor care le-au votat; premiile vor consta în diverse produse de bar, produse promoționale ale Club White precum și invitații la evenimente oferite de partenerul acestui eveniment site-ul CalendarEvenimente.ro.
Accesul la eveniment va fi liber, putându-se face și rezervări. Pe durata evenimentului oaspeții se vor bucura de pauze în care se pot antrena în discuții, pot savura cocteiluri exotice de la bar sau pot servi chiar și cina.
{mosloadposition user10}